Kjønn på barnet

Glad sau

Forumet er livet
Marsmellows-15
Julemiraklene 2025
Skal dere vite kjønnet på barnet?

Vi venter vårt første barn og har bestemt oss for at vi ikke vil vite kjønn. Det har jeg egentlig sagt siden jeg var 17 år, og min kjære er enig i saken :-) håper vi klarer å holde oss. Blir jo en del UL der muligheten for å få vite det er der :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi skal ikke vite noe. Vi viste ikke noe med første, men jeg ville vite det med nr 2 og jeg angret fra første stund. Det og ikke vite noe var den beste opplevelsen for meg.

Jeg har sagt jeg ikke vil vite, men sambo vil. Så vi får finne på noe. :) men så er jeg så nysgjerrig at jeg kommer vel til å bli gal av å ikke vite. Med første var det første vi så på oul at det var en gutt, haha :P

Sent from my iPad using BV Forum

Åh, jeg vet ikke. Samboer vil IKKE vite, men jeg har litt lyst - liker å planlegge ;) men får respektere hans ønsker, og kan nok være til det beste å ikke vite ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har regnet ut når ca jeg kan se kjønnet så jeg får bestilt en time for å se :D jeg skal ha tettere oppfølging med ul hele svangerskapet så håper jeg får vite det tidlig... <3

Ville vite det forrige gang, og vil vite det denne gangen også :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Åh.. jeg har rett og slett ikke tålmodighet til å vente .. syns 18 uker er lenge nok :P :P
Så.. jeg vil definitivt vite :D

Må vite det ja :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Er så mye kule klær til gutter - og mye fantastisk søtt til jenter. Hadde jeg måttet kjøpt inn nøytralt - hadde dette nok blitt lite brukt før det ble erstattet av noe enten rosa ellet blått :p

♡02.03.2015♡

Har en av hver fra før men vil gjerne vite kjønn.. morsomt å shoppe ;-)

Er shoppinga som gjør det vanskelig og ikke vite:-)

Er shoppinga som gjør det vanskelig og ikke vite:-)

Ja... også kommer jo julaften like før termin, og er jo litt enklere for familien å vite hva de skal kjøpe :p Men her i huset er det vist allerede bestemt... Får se om det går ann å overtale, er jo fortsatt en stund til ;)

Jeg gleder meg også til å shoppe :D kan nesten ikke vente, men lurer rundt på nett allerede :D

Skal absolutt vite. :) Det var så godt å kunne knytte et navn opp til babyen sist gang, så det skal vi nå og. Dessuten er jeg heeelt i villrede hva guttenavn angår. Hvsi det viser seg å være jente, så slipper jeg å tenke så mye på guttenavn, siden jentenavnet allerede er klart. Gidder ikke bruke timesvis på å lete etter en gutt som kanskje ikke er der en gang. :p

Overbevist om at d er like overveldende om man vet eller ikke. J brydde meg om personen j var blitt kjent med og var glad for å endelig se han. Sånn sett tror j fokus på kjønn ville vært større dersom j ikke visste.
Godt når d kun er personen d fokuseres på. Så vil vite denne gang og;)

Skal absolutt vite. :) Det var så godt å kunne knytte et navn opp til babyen sist gang, så det skal vi nå og. Dessuten er jeg heeelt i villrede hva guttenavn angår. Hvsi det viser seg å være jente, så slipper jeg å tenke så mye på guttenavn, siden jentenavnet allerede er klart. Gidder ikke bruke timesvis på å lete etter en gutt som kanskje ikke er der en gang. :p

Samme her! Vi og har jentenavnet klart! :D

- iPhone appen :)

Back
Topp