Lykkelig18
Andre møte med forumet
Jeg har ikke turt å bruke det [emoji28] men om jeg blir helt desperat så må jeg nok gjøre det.Jeg har brukt tigerbalsam to dager nå [emoji28] På nakke og skuldre, hjelper veldig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke turt å bruke det [emoji28] men om jeg blir helt desperat så må jeg nok gjøre det.Jeg har brukt tigerbalsam to dager nå [emoji28] På nakke og skuldre, hjelper veldig!
Jeg har ikke turt å bruke det [emoji28] men om jeg blir helt desperat så må jeg nok gjøre det.
Jeg var 100 % pigg med førstemann foruten tretthet. Gutt.
Med andremann var jeg kvalm i én dag. Jente.
Nå har jeg vært skikkelig kvalm lenge inkl oppkast. Vet ikke kjønn enda.
Ifl jordmor blir som regel hvert svangerskap litt «tøffere» enn det forrige, gjerne fordi man er utsatt for mer stress utenfra med andre barn, ikke fordi man nødvendigvis har større hormonproduksjon. Parallellt med det vil de fleste få enklere og enklere fødsler, og det er ikke slik at etter 7 år så regnes man som førstegangsfødende igjen osv. Det er myter.
Jeg har ikke veldig sterk magefølelse enda, men har drømt gutt flere ganger og heller mot det. Vi får se.![]()
Jeg hadde også metallsmak og vonde bryst de to forrige svangerskapene mine. Det var gutter. Da var jeg ikke oppblåst, det har jeg vært nå. Kanskje vi er omvendte av hverandre og du får gutt nå og jeg jenteSist var første tegn metallsmak i munnen og vonde bryst. Og det var egentlig det eneste. Denne gangen er jeg supersliten, trøtt og oppblåst. Første var jente, denne gangen vet krg ikke enda![]()
Slike ting synes jeg faktisk er litt interessant.Jeg hadde også metallsmak og vonde bryst de to forrige svangerskapene mine. Det var gutter. Da var jeg ikke oppblåst, det har jeg vært nå. Kanskje vi er omvendte av hverandre og du får gutt nå og jeg jenteJeg vet heller ikke hva jeg får enda. Jeg og mannen min tror omvendt av hverandre.
Nei, var det jeg tenkte også[emoji12] er jo bare nakken og skuldrene jeg smører [emoji12]Spurte legen på jobb nå og hun sa jeg burde unngå det[emoji28] Men skal spørre fastlegen neste uke også tenker jeg.. Må Jo gå bra hvis vi bare bruker det ved behov i de værste periodene? Smører jo ikke magen med det liksom [emoji85]
Det er veldig interessant synes jeg også. Men det har nok vel så mye å si hvor slitsomt livet er ellers, hvor godt trent man er og hvor gammel man er. Mamma beskriver sine tre svangerskap som veldig ulike, men vi hadde bare to ulike kjønnSlike ting synes jeg faktisk er litt interessant.
I de to første hadde jeg hverken metallsmak, ømme bryst, halsbrann eller var spesielt oppblåst eller trøtt. Det var gutter.
Nå har jeg hatt alt sammen. Gyn trodde jente, men ingenting er sikkert.![]()
Nei, var det jeg tenkte også[emoji12] er jo bare nakken og skuldrene jeg smører [emoji12]
Min fastlege turte ikke svare på om jeg kan bruke det eller ikke. Så var jo ikke noe hjelp å få der. Tror jeg skal gå innom et apotek i morgen og spørre en farmasøyt![]()