Kjønn i uke 12

Bkno6536392

Flørter med forumet
Hei
Noen som har fått vite kjønn i uke 12? Og stemte det? Vi fikk beskjed om at vi skal ha en gutt i uke 12+2 :) Vi vet jo at det kan være det ikke stemmer, men de var ganske klare på det de så :)

Vi fikk vite gutt 12+0 og det var en jente 14+0..

Det er jo ganske små forskjeller på jente og gutt i uke 12. Er visst bare vinkelen på tuten som viser forskjellen på gutt og jente. Sa legen noe til deg i uke 12 om hvorfor de mente det var gutt? :) Jeg er spent på om jeg får Samme beskjed i uke 18 eller om det er endret :)

Det er jo ganske små forskjeller på jente og gutt i uke 12. Er visst bare vinkelen på tuten som viser forskjellen på gutt og jente. Sa legen noe til deg i uke 12 om hvorfor de mente det var gutt? :) Jeg er spent på om jeg får Samme beskjed i uke 18 eller om det er endret :)
Sant det. Dette var på ul hos jordmor i Danmark. Så jordmor hjemme hadde nok bedre utstyr.

Ok:) Så de det tydelig i uke 12? Eller var de usikre?

Han ble mer og mer sikker utover ultralyden og var ganske tydelig på at det var en gutt da vi avsluttet undersøkelsen. Han vi var hos skal være veldig flink på å se kjønn tidlig, men han var fortsatt tydelig på at kjønn så ganske likt ut frem til uke 14. Han forklarte oss hvorfor han mente det var en gutt fremfor jente så tidlig

Han ble mer og mer sikker utover ultralyden og var ganske tydelig på at det var en gutt da vi avsluttet undersøkelsen. Han vi var hos skal være veldig flink på å se kjønn tidlig, men han var fortsatt tydelig på at kjønn så ganske likt ut frem til uke 14. Han forklarte oss hvorfor han mente det var en gutt fremfor jente så tidlig

Ok:) Jeg fikk ikke noe forklaring på hvorfor de mente det var gutt. Bare at de syns det de så var tydelig gutt.

Fikk vite kjønn i uke 12 med førstemann, det stemte :-) Var en gutt, så penis ganske tydelig

Fikk vite at det var en gutt i uke 12. Fikk til og med ultralyd bilde der hun mente vi så tuten, noe som også lignet på en tut i våre øyne. På OUL var kjønnsskifte ett faktum, og vi venter nå en liten frøken [emoji28]

Privat TUL 12+1 sa gutt, nub-teori på samme ul sa gutt, bekreftet 3 ganger på oul [emoji1303]

Fikk vite at det var en gutt i uke 12. Fikk til og med ultralyd bilde der hun mente vi så tuten, noe som også lignet på en tut i våre øyne. På OUL var kjønnsskifte ett faktum, og vi venter nå en liten frøken [emoji28]

Haha:angelic: virker som de tar feil nesten 50% av gangene. Jeg så tuten godt på min også. Jaja blir like spennende å se i uke 18 som i uke 12 da:)

Back
Topp