Kjønn før og etter Oul

Myttmytt

Andre møte med forumet
Hei folkens. Har skjønt at det er flere som har fått vite kjønn på Tul også har det endret seg på Oul. Åssen ligger det ann hos dere?

Var på Tul 13+2 og fikk vite mest sannsynlig jente, men merker jeg gruer meg litt til Oul 18.1 nå

Del gjerne erfaringer

Gyn foretok en kvalifisert gjetning på gutt (basert på nub på TUL i uke 11+5, fikk det bekreftet på OUL i går. Var ingen tvil i går, ikke noe jentestell der i gården.

Nub på Tul lå helt flatt (vannrett med ryggsøylen) så det så veldig ut som ei jente. Men ble fryktelig usikker forde

Kjenner ett par som har fått opplyst gutt på tidlig ultralyd, som har vist seg å være jenter på oul. Kjenner ingen som har fått beskjed andre vei :-) Tror de er ganske sikker i uke 13, men 100% kan de vel ikke være før barnet er født!

Jordmor tippet jente i uke 12, gikk til en annen i uke 15 og da ville ikke babyen vise seg og han tippet først jente før han bestemte seg for gutt. Bare se på bildet, kan vel ikke være noen tvil der?

Vedlegg

• IMG_2224.jpg
    IMG_2224.jpg
    83,8 KB · Visninger: 116
Jordmor tippet jente i uke 12, gikk til en annen i uke 15 og da ville ikke babyen vise seg og han tippet først jente før han bestemte seg for gutt. Bare se på bildet, kan vel ikke være noen tvil der?

Oi det skal ikke alltid være lett å se kjønn[emoji1] Mener å ha lest at jentene kan ha ganske oppsvulmet kjønnsorgan frem til uke 15-16? Det ser jo utvilsomt ut som en gutt på det bildet, samtidig ser det ut som det er tre streker som stikker ut? Er sikkert en gutt siden han mente det, uke 15 er nok ganske sikkert i forhold til tidligere uker [emoji5]

Oi det skal ikke alltid være lett å se kjønn[emoji1] Mener å ha lest at jentene kan ha ganske oppsvulmet kjønnsorgan frem til uke 15-16? Det ser jo utvilsomt ut som en gutt på det bildet, samtidig ser det ut som det er tre streker som stikker ut? Er sikkert en gutt siden han mente det, uke 15 er nok ganske sikkert i forhold til tidligere uker [emoji5]

Tenk om det viser seg å være en jente :wacky: Han var ikke 100% sikker og ville ha tilbakemelding etter oul. Men nå er jeg jo innstilt på gutt :p Kommer til å elske barnet uansett :)

Er det jeg er litt "redd" for å nå er blitt så utrolig komfortabel med at det blir en jente

Stort sett stemmer det jo for de fleste det de får vite første gang selv om det selvfølgelig hender at de tar feil. De fleste ønsker jo ikke å si det hvis det er så stor usikkerhet rundt kjønn har jeg fått inntrykk av....[emoji4]

Kjenner jeg er livredd for dette jeg også :p fikk beskjed to jenter på organrettet ul, så om det nå er to gutter eller en av hver, så «dør jeg litt» :p <3 blir selvfølgelig glad for alt! Men nå er jeg veldig innstilt :p

Vi fikk beskjed om at det var en jente i starten av timen, rett før vi skulle avslutte forsvant den ene streken. Han kom da til beslutningen at det var en gutt. Sååå, vi har ikke kjøpt noen ting før vi er sikre etter OUL ☺️

Vi fikk beskjed om at det var en jente i starten av timen, rett før vi skulle avslutte forsvant den ene streken. Han kom da til beslutningen at det var en gutt. Sååå, vi har ikke kjøpt noen ting før vi er sikre etter OUL [emoji5]

Oi, nei da forstår jeg godt at dere venter til oul [emoji1] En strek på ul kan jo forsvinne og komme tilbake hele tiden? I alle fall når jeg ser på filmene vi fikk med oss fra ultralyden [emoji848]

Oi, nei da forstår jeg godt at dere venter til oul [emoji1] En strek på ul kan jo forsvinne og komme tilbake hele tiden? I alle fall når jeg ser på filmene vi fikk med oss fra ultralyden [emoji848]

Ja, så han var faktisk litt usikker. Han sa at de gangene han har tatt feil så har det vært på sånne tilfeller ☺️

Back
Topp