Dere som vet eller har fått indikasjon, vil dere dele når dere fikk vite noe? Har OTUL når jeg er 12+5/6, håper å få et hint fra NUB![]()
Vi fikk vite kjønnet når jeg var 13+2Følger den! Har selv TOUL når jeg er 13+1 og vil så gjeeeerne vite![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere som vet eller har fått indikasjon, vil dere dele når dere fikk vite noe? Har OTUL når jeg er 12+5/6, håper å få et hint fra NUB![]()
Vi fikk vite kjønnet når jeg var 13+2Følger den! Har selv TOUL når jeg er 13+1 og vil så gjeeeerne vite![]()
Jeg hadde TOUL da jeg var 12+3, og fikk vite at det ser ut som en jente, men at jeg skulle ta det med en klype salt, ettersom det er tidlig. Men syntes selv også det ser veldig ut som jente, og flere har gjettet det på nub trådenFølger den! Har selv TOUL når jeg er 13+1 og vil så gjeeeerne vite![]()
Det skjønner jegVi spurte, fikk svar det var for tidlig. Pluss de ikke er interessert i å bruke den dyrebare tiden til å se etter kjønn når det er fosterdiagnostikk timen skal brukes til.
Vi fikk vite når jeg var 12+6. Jordmor sa hun ble svært overrasket om det ble noe annet enn en gutt, men 100% er det jo ikke.Dere som vet eller har fått indikasjon, vil dere dele når dere fikk vite noe? Har OTUL når jeg er 12+5/6, håper å få et hint fra NUB![]()
Gratulerer! Da ble det tre jenter på dere?
Tre jenter, jaGratulerer! Da ble det tre jenter på dere?![]()
Haha - jeg vokste opp med tre søstre, og det har vært veldig fint! Vi kranglet aldri med hverandre, men stakkars mamma fikk gjennomgåTre jenter, jagodt vi har to bad, hehe
HshAha ja det kan jeg se for megHaha - jeg vokste opp med tre søstre, og det har vært veldig fint! Vi kranglet aldri med hverandre, men stakkars mamma fikk gjennomgå![]()
Ja, det er veldig koselig da! Ønsker meg selv tre jenter, så er spent på hva vi får vite på TOUL i morgrnHshAha ja det kan jeg se for megglad de får hverandre hvert fall!
Åh så spennende!! Jeg krysser fingreneJa, det er veldig koselig da! Ønsker meg selv tre jenter, så er spent på hva vi får vite på TOUL i morgrn![]()
Jeg fikk svar når jeg var 13+1, og hun ble ikke noe sur eller noe for at vi spurte. Men vi ventet til hun hadde gjort ferdig mange av målingene før vi spurteDere som vet eller har fått indikasjon, vil dere dele når dere fikk vite noe? Har OTUL når jeg er 12+5/6, håper å få et hint fra NUB![]()
Vi fikk vite 12+3/4 med lillesøster! Fikk du bilde med nuben? Med den i magen fikk vi bekreftet 14+0! Ingen tvilVi var på OTUL 12+3 og hun sa det var alt for tidlig og se. Tenkte og bestille en ultralyd for og få vite kjønn når tenker dere er best? 14 uker eller 15 uker?
Fikk ikke bilde av nub nei. Da får vi satse på ultralyd snart som kan bekrefte.Vi fikk vite 12+3/4 med lillesøster! Fikk du bilde med nuben? Med den i magen fikk vi bekreftet 14+0! Ingen tvil