Kjønn, får du gutt eller jente?

Dere som vet eller har fått indikasjon, vil dere dele når dere fikk vite noe? Har OTUL når jeg er 12+5/6, håper å få et hint fra NUB :happy:
Følger den! Har selv TOUL når jeg er 13+1 og vil så gjeeeerne vite :love017
Vi fikk vite kjønnet når jeg var 13+2 :) Men vi så kjønnet veldig tydelig selv, så jordmor bekreftet hva vi så selv om hun sa at de vanligvis ikke vil si så mye om kjønn på OTUL :)

Dere som vet eller har fått indikasjon, vil dere dele når dere fikk vite noe? Har OTUL når jeg er 12+5/6, håper å få et hint fra NUB :happy:
Følger den! Har selv TOUL når jeg er 13+1 og vil så gjeeeerne vite :love017
Jeg hadde TOUL da jeg var 12+3, og fikk vite at det ser ut som en jente, men at jeg skulle ta det med en klype salt, ettersom det er tidlig. Men syntes selv også det ser veldig ut som jente, og flere har gjettet det på nub tråden :love7

Jeg fikk svar når jeg var 13+1, og hun ble ikke noe sur eller noe for at vi spurte. Men vi ventet til hun hadde gjort ferdig mange av målingene før vi spurte☺️

Vi var på OTUL 12+3 og hun sa det var alt for tidlig og se. Tenkte og bestille en ultralyd for og få vite kjønn når tenker dere er best? 14 uker eller 15 uker?

Vi var på OTUL 12+3 og hun sa det var alt for tidlig og se. Tenkte og bestille en ultralyd for og få vite kjønn når tenker dere er best? 14 uker eller 15 uker?
Vi fikk vite 12+3/4 med lillesøster! Fikk du bilde med nuben? Med den i magen fikk vi bekreftet 14+0! Ingen tvil

Back
Topp