Kjønn, får du gutt eller jente?

BegynteIVF2021

Glad i forumet
Augustmagi 2025
Foreløpig virker det som om veldig mange i augustgruppa får jenter, så hadde vært gøy om vi lager en oversikt. Tenkte å gjøre det enkelt, man svarer i tråden med et rødt eller blått hjerte ettersom hva man har fått indikasjon på under ultralyd.

Jeg registrerer antall hjerter i dette første innlegget ettersom folk svarer i tråden. :joyful:

Hvis det forandrer seg så kan man skrive i tråden at det har endret seg, så endrer jeg dette første innlegget.

Gutter: :Heartblue :Heartblue :Heartblue :Heartblue :Heartblue :Heartblue :Heartblue :Heartblue :Heartblue :Heartblue
Jenter: :Heartred :Heartred :Heartred :Heartred :Heartred :Heartred :Heartred :Heartred :Heartred :Heartred :Heartred :Heartred :Heartred :Heartred :Heartred :Heartred :Heartred:Heartred

Last edited:
Bare for morroskyld! Hat symptomer og kinesisk fødekart stemt på kjønn??
I følge alle alle symptomer og fødekart jeg har sett sier at jeg får jente :Heartpink har det stemt med dere? Symptomer jeg har er kvalme hele dagen så lenge jeg ikke spiser hver 3 time ish, trøtt og sliten hele tiden, null energi og altid kald :cool:skal på ultralyd om en uke over spent på om de kan se kjønn da eller om det er for tidlig, mest sannsynlig for tidlig å se enda men er så spennende

I følge alle alle symptomer og fødekart jeg har sett sier at jeg får jente :Heartpink har det stemt med dere? Symptomer jeg har er kvalme hele dagen så lenge jeg ikke spiser hver 3 time ish, trøtt og sliten hele tiden, null energi og altid kald :cool:skal på ultralyd om en uke over spent på om de kan se kjønn da eller om det er for tidlig, mest sannsynlig for tidlig å se enda men er så spennende
Stemt på mine to første! Spent på nr. 3!

Alle sånne ting har sagt at det blir gutt her, men det blir visst jente.

Kunne de se kjønn på tidlig ultralyd på sykehuset uke 12-14?? Eller må man vente til 18-20 for å få vite det? Skal på tidlig ultralyd på sykehuset neste mandag og er da uke 14, er det er lite håp om at kan de det da?

I uke 14 bør de absolutt kunne se det! Jeg har fått vite i både uke 12/13 nå hva de sannsynligvis tror det er. Men etter uke 14 kan man jo spesifikt bestille ultralyd FOR å få vite kjønn. Så de bør kunne se det :love7
Kunne de se kjønn på tidlig ultralyd på sykehuset uke 12-14?? Eller må man vente til 18-20 for å få vite det? Skal på tidlig ultralyd på sykehuset neste mandag og er da uke 14, er det er lite håp om at kan de det da?

Vi spurte, fikk svar det var for tidlig. Pluss de ikke er interessert i å bruke den dyrebare tiden til å se etter kjønn når det er fosterdiagnostikk timen skal brukes til.

Dere som vet eller har fått indikasjon, vil dere dele når dere fikk vite noe? Har OTUL når jeg er 12+5/6, håper å få et hint fra NUB :happy:

Back
Topp