Kjønn - bilde ultralyd!

jordmor tippet gutt, men så ikke på nub'ens vinkel i det hele tatt, bare tok en kikk fra undersiden, synes det var litt rart. Herregud nå er jeg superforvirret :D
Min Gyn tippet også gutt tre ganger på den tiden. Var tydelig jente på ul i uke 16. bekreftet med NIPT i uke 12

jordmor tippet gutt, men så ikke på nub'ens vinkel i det hele tatt, bare tok en kikk fra undersiden, synes det var litt rart. Herregud nå er jeg superforvirret :D
Helt umulig å tyde via pottebilde så tidlig. Nub’n til jenter er faktisk er lenger enn guttenes og vil unektelig se ut som en guttetiss om bildet tas på den måten. Opplever at mange jordmødre og gynekologer har lite kunnskap og erfaring på dette området. De er generelt også lite opptatt av kjønnet.

Helt umulig å tyde via pottebilde så tidlig. Nub’n til jenter er faktisk er lenger enn guttenes og vil unektelig se ut som en guttetiss om bildet tas på den måten. Opplever at mange jordmødre og gynekologer har lite kunnskap og erfaring på dette området. De er generelt også lite opptatt av kjønnet.

uff jeg blir litt flau på deres vegne nesten. Er det noen vits å gå privat for å få noe sikrere svar ang.kjønn, er 13+4 i dag?

uff jeg blir litt flau på deres vegne nesten. Er det noen vits å gå privat for å få noe sikrere svar ang.kjønn, er 13+4 i dag?
Da ville jeg venta til etter uke 14 i så fall. Selv på meg i uke 16 jobbet hun lenge i området for å lete etter guttedeler. Vi unnlot å si at vi allerede visste:angel8. Hun konkluderte med at det var jente fordi hun ikke klarte å finne guttedeler.

Var på ultralyd i dag, og fosteret lå litt kronglete til, så i det var ikke åpenbart hva man så da det var vanskelig å få et ordentlig bilde. I det ene øyeblikket syns han at han så en liten tapp som kunne tyde på at det var jente, mens på det bildet under, heller han mot gutt. Det er rumpa, med to lårbein og evt en tisselur i midten. Hva tenker dere? han mente først at den lille rappen burde vært større hvis det var en gutt, da jeg er 15+3.

Vedlegg

• 1C4BD5C2-6145-424E-99D6-5380AE8BF965.jpeg
    1C4BD5C2-6145-424E-99D6-5380AE8BF965.jpeg
    145,4 KB · Visninger: 47
Back
Topp