Fikk svar etter 30 min, fikk forklaring og at de var 98% sikker på kjønn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så morsomt! Hva ble det? ) Var det det samme som de tippet på ultralyd, om du var på TUL?Fikk svar etter 30 min, fikk forklaring og at de var 98% sikker på kjønn
Hvis de har rett blir det jenteSå morsomt! Hva ble det? ) Var det det samme som de tippet på ultralyd, om du var på TUL?
https://www.nubologists.com/shopHei! Så spennende! Husker du adressen??
Sendte du inn bilde?Måtte prøve - gøy!
Ja, men hadde ikke godt nok bilde litt kjedelig men ikke mye å gjøre med det fikk pengene tilbake daSendte du inn bilde?
Ville tippet jente på denne . Sniker fra desember. Synes nuben ligger og ligner litt på min sin på samme tid.Kjønn??? 12+2
JentenubHer er noen bilder til, men aner ikke om nub'en synes her i det hele tatt?
jentenubHer er noen bilder til, men aner ikke om nub'en synes her i det hele tatt?
Jentenub
jentenub
Min Gyn tippet også gutt tre ganger på den tiden. Var tydelig jente på ul i uke 16. bekreftet med NIPT i uke 12jordmor tippet gutt, men så ikke på nub'ens vinkel i det hele tatt, bare tok en kikk fra undersiden, synes det var litt rart. Herregud nå er jeg superforvirret
Hihi, der ser du! Åå nå er jeg så spent. Får nesten lyst til å ta en ekstra ultralyd bare for å få vite kjønnet mer sikkert. Er 13+4 i dagMin Gyn tippet også gutt tre ganger på den tiden. Var tydelig jente på ul i uke 16. bekreftet med NIPT i uke 12
Helt umulig å tyde via pottebilde så tidlig. Nub’n til jenter er faktisk er lenger enn guttenes og vil unektelig se ut som en guttetiss om bildet tas på den måten. Opplever at mange jordmødre og gynekologer har lite kunnskap og erfaring på dette området. De er generelt også lite opptatt av kjønnet.jordmor tippet gutt, men så ikke på nub'ens vinkel i det hele tatt, bare tok en kikk fra undersiden, synes det var litt rart. Herregud nå er jeg superforvirret
Helt umulig å tyde via pottebilde så tidlig. Nub’n til jenter er faktisk er lenger enn guttenes og vil unektelig se ut som en guttetiss om bildet tas på den måten. Opplever at mange jordmødre og gynekologer har lite kunnskap og erfaring på dette området. De er generelt også lite opptatt av kjønnet.
Da ville jeg venta til etter uke 14 i så fall. Selv på meg i uke 16 jobbet hun lenge i området for å lete etter guttedeler. Vi unnlot å si at vi allerede visste. Hun konkluderte med at det var jente fordi hun ikke klarte å finne guttedeler.uff jeg blir litt flau på deres vegne nesten. Er det noen vits å gå privat for å få noe sikrere svar ang.kjønn, er 13+4 i dag?