Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jente??
Jepp! Det er det eneste jeg har å gå utfra hvis jeg skal gjetteTenker du utifra den såkalte nub-theory, dvs.vinkelen på denne lille tingen som stikker ut?
Men ser det likt ut om man ser på det fra undersiden, hos gutt og jente, i uke 12?
Så utrolig mye kunnskap du har! Jeg er imponertJa, begge har like lang tutt mellom beina, men en tissefsnt vil flyte mer og dermed gjerne peke i retning oppover, mens jentenuben peker mer rett frem eller nedover. For sikrere resultat bør man derfor se nuben mens babyen bevege seg, for da ser man om den iblant peker oppover ved gutt eller holder seg rett/nedover som ved jente. Men bilder kan også gi god indikasjon
Enig, men bildet er sånn, mannen min tok detHvis du hadde lagt med litt mer av bildet er det enklere er se andre ting, som feks ryggmargen og blæra sin posisjon. Ellers ser jente og gutter så like ut på dette stadiet.
Hei, her er et par bilder til! Du er eksperten her føler jeg. Kan du se noe kjønnsorgan her(noen nub) og tolke noe utifra disse bildene kanskje?Ja, begge har like lang tutt mellom beina, men en tissefsnt vil flyte mer og dermed gjerne peke i retning oppover, mens jentenuben peker mer rett frem eller nedover. For sikrere resultat bør man derfor se nuben mens babyen bevege seg, for da ser man om den iblant peker oppover ved gutt eller holder seg rett/nedover som ved jente. Men bilder kan også gi god indikasjon
Hei, her er et par bilder til! Du er eksperten her føler jeg. Kan du se noe kjønnsorgan her(noen nub) og tolke noe utifra disse bildene kanskje?
Takk Det skal jegSer bare såvidt noe nederst som jeg også ville gjettet jente på. Men jeg er ikke ekspert altså du får oppdatere når dere får vite kjønnet da
Hei! Så spennende! Husker du adressen??Der finnes en nettside hvor du kan sende inn bilde til nub ekspertene så kan de se på bilde. Er veldig billig og du får svar innen 24t
Jeg skal på UL 12+3 og skal sende inn bilde om de får tatt et bra bilde av lille