Kjøleskap som durer

Jegogde2guttamine

Elsker forumet
...og det går meg snart på nervene!!!

Hva er probelemet, tror dere?
Noe som kan gjøres?

Er et stort, ganske nytt dobbelt kjøleskap-og frys, med sånn vann og isbitermaskin på frysedelen. Om jeg åpner kjøleskapsdøra og trykker den hardt igjen kaaan det hende duringa stopper i noen sekunder, men så starter det igjen.

Noen som har vært borte i det samme?
Noen tips?

Jegogde2guttamine skrev:
...og det går meg snart på nervene!!!

Hva er probelemet, tror dere?
Noe som kan gjøres?

Er et stort, ganske nytt dobbelt kjøleskap-og frys, med sånn vann og isbitermaskin på frysedelen. Om jeg åpner kjøleskapsdøra og trykker den hardt igjen kaaan det hende duringa stopper i noen sekunder, men så starter det igjen.

Noen som har vært borte i det samme?
Noen tips?

Ja. Tips: Se til å sett kjøleskapet ditt i vater Står det ikke i vater vil motoren stå å dure nærmest uavbrutt og dessuten dure langt mer bråkete når det først durer enn om det står vannrett/i vater. Det ordna biffen for meg ihvertfall. Jeg holdt på å bli sinnsyk.

det må stå helt rett ja, ellers lager det masse lyd.

vet ikke hva du legger i nyy, men bare etter noen måneder kommer det mye støv bak. Så ville prøvd å støvsuge lett eller tørke av baksiden av kjøleskapet

Mitt durte før,men etter at jeg(les pappa) vatret det ble det borte:-) Viste ikke at kjøleskap måtte stå i vater...... silly me:-)

besnik skrev:
Mitt durte før,men etter at jeg(les pappa) vatret det ble det borte:-) Viste ikke at kjøleskap måtte stå i vater...... silly me:-)

Det gjorde ikke jeg heller, så det verste er at det gikk ganske mange uker med det jævla levenet før jeg klagde til sambo (er jo ikke han som sover på stua vegg i vegg med det sinnsyke bråket...han snorker forøvrig langt høyere så sånn sett var jo ikke valget vanskelig). "Åh" svarte han "da står det ikke i vater da". Tok meg rundt 4 minutter å spore opp ett vater da for å si det sånn. Velsignet stillhet :D

Jegogde2guttamine skrev:
Takk for svar!

Tror det står i vater...men det skal jaggu sjekkes i morra!
- og jeg håper det er så enkelt!

Takk, takk :)

Holder om det er bittelitt off, så om det noe å justere der så gjør det;) Funker ikke det så prøv å avise fryseren og så stapp litt mindre inni der. Kan visst også gjøre at kjøleskapet durer fælt sier sambo her nå.

Back
Topp