Kjøkkeninnredning på bad?

ORIGINAL: Anna Anka

Kjøkkeninredning er perfekt på bad, OG tåler likemye vann som annen baderomsinnredning. Drømmekjøkken f.eks har egen baderoms-kolleksjon satt sammen av kjøkkeninnredning bla.Vi skal ha kjøkkeninnredning både på baderom og vaskerom. Synes mesteparten av baderomsinnredningen på markedet er vaklete og dårlig kvalitet.

stemmer ikke helt....

ORIGINAL: lykkeligemeg

oh..hvordan vi har hengt detpå veggen, ja...tja..si det? hehe. er ikke så handy jeg, så jeg bare slo meg til ro med at det hang fint der. hehe. men skal høre med mannen når han kommer hjem! mas på meg hvis ikke!:D

Haha, kjenner til det [:D]

Men nå er det jeg som må gjøre researchen for å få overbevist mannen, og lage en plan, så her letes med lys og lykt etter tips og gode løsninger [:)]

ORIGINAL: trine2007

ikke finn på å bruke ikeakjøkken i allefall. de tåler ikke vann og sveller opp fort

Tull!!
Vi har kjøkkeninnredning fra IKEA på badet, og det har iallefall ikke svulmet opp!! Og for å si det sånn, der er det rimelig fuktig siden vi tørker klærne der.

ORIGINAL: Jadasåneida

ORIGINAL: trine2007

ikke finn på å bruke ikeakjøkken i allefall. de tåler ikke vann og sveller opp fort

Tull!!
Vi har kjøkkeninnredning fra IKEA på badet, og det har iallefall ikke svulmet opp!! Og for å si det sånn, der er det rimelig fuktig siden vi tørker klærne der.

Thank you [:D]

(Tar gjerne i mot bilder og/eller tips [:D])

Back
Topp