Kjøkkeninnredning på bad?

Chevron

Gift med forumet
Julibarna 2019
Juliknøttene 2022
Noen som har brukt det?

ikke finn på å bruke ikeakjøkken i allefall. de tåler ikke vann og sveller opp fort

Noen jeg kjenner har kjøkkeninnredning fra vabene på badet, rød høyglans..

Kjempetøft:)

Kjøkkeninredning er perfekt på bad, OG tåler likemye vann som annen baderomsinnredning. Drømmekjøkken f.eks har egen baderoms-kolleksjon satt sammen av kjøkkeninnredning bla.

Vi skal ha kjøkkeninnredning både på baderom og vaskerom. Synes mesteparten av baderomsinnredningen på markedet er vaklete og dårlig kvalitet.

her har vi brukt ikeakjøkken. ingen svelling her foreløpig. bildet er tatt før dekksidene kom opp:)

ORIGINAL: lykkeligemeg

her har vi brukt ikeakjøkken. ingen svelling her foreløpig. bildet er tatt før dekksidene kom opp:)

jeg tenker å ha fire sånne smale skuffer som du har i midten ved siden av hverandre og 2 i høyden... er det Ramsjø-kjøkken?

ORIGINAL: trine2007

ikke finn på å bruke ikeakjøkken i allefall. de tåler ikke vann og sveller opp fort

Egen erfaring?

ORIGINAL: Anna Anka

Kjøkkeninredning er perfekt på bad, OG tåler likemye vann som annen baderomsinnredning. Drømmekjøkken f.eks har egen baderoms-kolleksjon satt sammen av kjøkkeninnredning bla.

Vi skal ha kjøkkeninnredning både på baderom og vaskerom. Synes mesteparten av baderomsinnredningen på markedet er vaklete og dårlig kvalitet.

Høres glimrende ut!

Baderomsinnredning jeg finner er så lite praktisk! Vil feks ha skap over badekar for å få mest mulig ut av plassen, men de dypeste er bare 20 cm, og det er fint lite om man skal ha dem til oppbevaring av annet enn shampo [8D]

Forhandlerne, de fraråder ikke da?

ORIGINAL: Anna Anka

jeg tenker å ha fire sånne smale skuffer som du har i midten ved siden av hverandre og 2 i høyden... er det Ramsjø-kjøkken?

Det ser ut som Lidingø, Ramsjø er litt lysere.

Takk for bilde [:D]

Nydelig! Og praktisk!

Her SKAL det bli skuffer, det er det ingen tvil om [:D]

Men, trodde alle moduler (hvis det er det det heter [8D]) måtte ha bein når det var kjøkken. Åssen fikk dere de festa til veggen? (Spør sikkert idiotisk, men benytter sjangsen [:D])

Dere ble ikke fraråda fra IKEA da?

Så fint, blei sugen på noe i samme stil[:)] 

Anna Anka: det er Ikea:)

ramsjø er en av typene kjøkken ikea har. [:)]

Vi har det, fra Ikea. Ikek noe problem med svelling.

ORIGINAL: merete_80

Flott [:D]

Bilde? [:D]

Vi har det. Ingen problemer etter 5 år hvertfall

ORIGINAL: Ilvina

Vi har det. Ingen problemer etter 5 år hvertfall

Oppmuntrende [:D]

Ikea eller Kvik? Eller noen helt andre?

Lurer veldig på åssen man planlegger en sånn løsning, og åssen man får hengt dem på veggen!

ORIGINAL: KonTrolla

ORIGINAL: merete_80

Flott [:D]

Bilde? [:D]

Badet vårt er så lite at jeg sliter med å få tatt bilde.

Vi har servantskap fra IKEA, mens til stellebord har vi kjøkkenskuffer fra Ikea med plate oppå. Mannen bygde sokkel til det.

Så vi har rett og slett en herlig blanding av Ikea bad og kjøkken på badet.

oh..hvordan vi har hengt detpå veggen, ja...tja..si det? hehe. er ikke så handy jeg, så jeg bare slo meg til ro med at det hang fint der. hehe. men skal høre med mannen når han kommer hjem! mas på meg hvis ikke!:D

Back
Topp