Kjøkkenbenken

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Jeg driver å flytter inn, og jeg har aldri hatt så stor kjøkkenbenk, Jeg hadde en drøm en gang at jeg kunne ha flere ting stående fremme, som kjøkkenmaskinen , kaffe maksinen osv, men nå er jeg usikker på hvordan jeg vil ha det.

Så jeg lurte på om dere kan vise frem hvordan deres kjøkkenbenk ser ut? gjerne bilde, trenger ideer;)

takk på forhånd

Større benk er større rot her hos meg. Så jeg foretrekker å ha minst mulig fremme, for at det skal se mest ryddig ut:D
Men akkurat nå er det baking på tapetet, så da er det ikke SÅ ryddig;)ImageUploadedByBV Forum1477035137.733470.jpgImageUploadedByBV Forum1477035158.042839.jpg

Du vil ikke se min....

Eller, den synes liksom ikke

Egentlig står det mikro og kaffetrakter, så et det oppvaskkum, et hjørne med oppskjærsmaskin og så komfyr og bittelitt benk

Lite benk
En del på den

Og dekket i rot.
Jeg orket ikke helt den kjøkkenryddingen jeg skulle i går kveld nemlig.
Og reelt sett er der alltid fullt synes jeg.
For lite benk
Og for rotete folk

Stor benk er kjekt, men det blir bare mer rot! Har en kaffemaskin fremme, og en trekasse med fire rom, som er tenkt til nøkler, telefoner, solbriller, lommebok etc. Men den blir overfylt av rot og det sprer seg utover benken ..

Vi har en benk med rot, en med mikro, vannkoker, kaffemaskin, kaffetrakter og en del ledig plass. På andre siden har va flaskeutstyr, ledig plass, komfyr og ledig plass hvor vi smører brød.

På venstre side: mikro, boks til bakepapir og poser, kaffetrakter.
I hjørnet: kjøkkenmaskin, med vannkoker gjemt bak.
Høyre: oppvaskkum, ca en meter tom flate, stekeplate, Tom flate til å sette langpannen ol på til avkjøling.
Foran mikroen og kaffetrakter vi plass til skjærebrett ol.
Skulle gjerne hatt større flater, skal ikke mye til før det er fullt.

Vi har overskap så synes det blir så trangt med ting på benken jeg. jeg vil ikke ha overskap :(

Back
Topp