kjøkken ventilator

lillefrøkenharepus

Forelsket i forumet
Hvilken kjøkken ventilator har dere? Nå har jeg jo skjønt at de fleste her har ikea kjøkken....

Det som foreløpig stopper meg å kjøpe ikea kjøkken, er at jeg vil ha en sånn grue-lignende stekeplass med sånn innebygd ventilator. Har gammelt hus og skal ha kjøkken i gammel stil.... Fins det noe sånt hos ikea??

"Ønske ventilatoren min" er fra sigdal! Men koster 27000!!!!!!!!!!! ja......

Miniatyr-bilde

det må gå an å fikse selv? med skap som går til taket og så plass til gruva i midten, så bare lager dere en mdf plate eller lignende foran som dere setter list på + maler i samme farge selv? no problem honey [:D]

ORIGINAL: BabyMia

det må gå an å fikse selv? med skap som går til taket og så plass til gruva i midten, så bare lager dere en mdf plate eller lignende foran som dere setter list på + maler i samme farge selv? no problem honey [:D]

første jeg tenkte når jeg leste svaret ditt var: uff.....
hehehe.. Vi pusser opp et helt hus, så alt som kan kjøpes ferdig settes stor pris på [;)]
Selv om mannen i huset sikkert kan si ja til å gjøre det selv.... Men da tar det TID!!![8D]

tegna kjøkken sånn überkjapt på ikea sin planlegger, hvis du bytter ut de to overskapene med MDF som er malt (å har en enkel ventilator bygd inni) så er det jo ikke så vanskelig?

ps: ble skjeeeevt, jeg vet, men planleggeren var ikke helt enig med meg. så bare se på prinsippet.

skjønner du ikke gidder om ting tar for lang tid da[8D]

vet ikke om jeg skjønte spørsmålet ditt helt,men hvis du mener at du vil ha en sånn hvit ventilatorhette,så vet jeg at du kan bestille den fra feks røroshetta.i boligpluss,der hvor det reklamerer for abonnementet der,så er det ofte avbildet kjøkkenet til hun som driver creme de la creme i horten.hun har lidingø kjøkken fra ikea og hette fra røroshetta:)ser nydelig ut,spør du meg!men koster jo penger,ja..:/

har gaggenau ventilator i benk, ergo ingen ting over..

Back
Topp