kjøkken ventilator

lillefrøkenharepus

Forelsket i forumet
Hvilken kjøkken ventilator har dere? Nå har jeg jo skjønt at de fleste her har ikea kjøkken....

Det som foreløpig stopper meg å kjøpe ikea kjøkken, er at jeg vil ha en sånn grue-lignende stekeplass med sånn innebygd ventilator. Har gammelt hus og skal ha kjøkken i gammel stil.... Fins det noe sånt hos ikea??

"Ønske ventilatoren min" er fra sigdal! Men koster 27000!!!!!!!!!!! ja......

Det vet jeg ikke, men om de ikke har det kan du garantert gå til en som lager kjøkken og få produsert en som passer til det Ikea kjøkkenet du velger med rett farge[;)] Tror ikke alle er like dyre..

Det er drit sprekt med sånn kjøkken....*drømme*(dette er ikke ikea kjøkken)

ORIGINAL: Rebecca85

Det vet jeg ikke, men om de ikke har det kan du garantert gå til en som lager kjøkken og få produsert en som passer til det Ikea kjøkkenet du velger med rett farge[;)] Tror ikke alle er like dyre..

Det er drit sprekt med sånn kjøkken....*drømme*(dette er ikke ikea kjøkken)

Hehe, sprekt var vel kanskje å ta i, angående dette kjøkkenet eller? [8D] Godt det er delte meninger der ute. [;)]

Men Ikea sine hvitevarer er fra Whirlpool, vi har ventilator derfra og den funker helt greit slik vi bor nå.
Når vi skal bygge, kommer vi til å velge Ikea-kjøkken, med hvitevarer (og ventilator) fra Gaggenau. Det kan fint kombineres.

Back
Topp