Kjærlighetssorg

Bambusmamma

Glad i forumet
Hva kan jeg gjøre for at det skal gå raskt over? Vet at det vil gå over med tiden, men er så vondt akkurat nå, klarer ikke tenke eller konsentrere meg om noe annet:smiley-ashamed008han fant seg en ny, kanskje derfor det gjør ekstra vondt:smiley-angry003:oops:

Mitt beste råd må være å tillate deg selv å ha det vondt [emoji171] Men også å gjøre gode ting for deg selv. Det er ufattelig vondt når det står på, og jeg tror det er viktig å ikke løpe fra det. Smerten kommer en gang allikevel. Ta sorgen med en gang, og ta vare på deg selv [emoji171] For en dust han er som fant en annen sånn, det gjør nok følelsen enda verre. Bruk nettverket ditt, kom deg litt ut, men ikke stress. Gjør noe du liker å gjøre, om det så gjør at vaskemaskin og oppvask må stå en dag ekstra :)

[emoji50][emoji22] bruk nettverket ditt kom deg ut. Jeg rydder ut det gamle livet. Tar vekk alt jeg ikke har til overs. Pusser opp. Kommer så meg vekk ( bytter også klesstil [emoji14] ) gjør noe jeg aldri har gjort men har hatt lyst til å gjøre...

For meg funket det bra å trene. Får ut litt aggresjon på en god måte samtidig som man kan komme i god form og se bra ut ;) Det viktigste er å gjøre noe du liker, som får deg til å føle deg bra. Man må også bare ta tiden til hjelp, det gjør vondt en stund, men det blir så mye bedre :)

Er i nøyaktig samme situasjon nå, fant ut på torsdag at mannen hadde et forhold til noen andre.

Tenker det bare må få gå sin gang. Tror det er viktig å la følelsene få plass, for at det skal gå over. Vær sint, gråt, kjenn på savn og alt det der. Snakk om det!

Er i nøyaktig samme situasjon nå, fant ut på torsdag at mannen hadde et forhold til noen andre.

Tenker det bare må få gå sin gang. Tror det er viktig å la følelsene få plass, for at det skal gå over. Vær sint, gråt, kjenn på savn og alt det der. Snakk om det!
En forferdelig situasjon, vet jo at jeg ikke vil ha drittsekken tilbake, men vil samtidig at alt skal bli som før, sånn at jeg slipper følelsen av å ha blitt bedratt og sveket. Men får håpe at jeg klarer komme over det fortest mulig.
Klem til deg, dette klarer vi:love022

En forferdelig situasjon, vet jo at jeg ikke vil ha drittsekken tilbake, men vil samtidig at alt skal bli som før, sånn at jeg slipper følelsen av å ha blitt bedratt og sveket. Men får håpe at jeg klarer komme over det fortest mulig.
Klem til deg, dette klarer vi:love022

Mhm, jeg har slitt veldig med kvalme. Blir fysisk kvalm av å tenke på hva som har foregått mens livet hjemme gikk som normalt, og hvor lenge det kunne ha foregått om jeg ikke fant det ut.

Kjenner også godt på den at jeg delvis ønsker ting kunne være som før. Men jeg er på et vis glad det er tydelig over, på toppen av alt annet, så er det en ekstremt brå og stygg, men helt tydelig slutt. Det vanskelige står foran, men jeg kan ikke tenke meg annet enn at det blir bedre og at jeg skal klare meg alene.

Mhm, jeg har slitt veldig med kvalme. Blir fysisk kvalm av å tenke på hva som har foregått mens livet hjemme gikk som normalt, og hvor lenge det kunne ha foregått om jeg ikke fant det ut.

Kjenner også godt på den at jeg delvis ønsker ting kunne være som før. Men jeg er på et vis glad det er tydelig over, på toppen av alt annet, så er det en ekstremt brå og stygg, men helt tydelig slutt. Det vanskelige står foran, men jeg kan ikke tenke meg annet enn at det blir bedre og at jeg skal klare meg alene.
Det samme her, kvalm, uten matlyst og får heller ikke sove.
Tenker og håper og i mitt knuste sinn at forhåpentligvis vil ikke det nye forholdet hans fungere. Da kan han angre, for her kommer han ikke inn igjen!:angry4

Tenker og håper og i mitt knuste sinn at forhåpentligvis vil ikke det nye forholdet hans fungere. Da kan han angre, for her kommer han ikke inn igjen!:angry4

Det jeg tenker er at min eks antakelig kommer til å gå på en smell når han innser alt jeg har vært og gjort for ham, og at det faktisk er borte. Han valgte å rive i stykker familien sin for ei dame som også var i et forhold. En av dem kommer sikkert til å innse at den andre ikke er årets catch akkurat...

Men selv om jeg må få mene hva jeg vil om ham, så syns jeg det er ekkelt når folk nå forteller meg at de har hatt dårlig inntrykk av ham fra før. Det hjelper ikke, det gjør at jeg føler meg dum. Jeg valgte jo ham, og ble værende gjennom mye dritt. Mener de jeg er dum eller lettlurt eller naiv eller hva da?

Det jeg tenker er at min eks antakelig kommer til å gå på en smell når han innser alt jeg har vært og gjort for ham, og at det faktisk er borte. Han valgte å rive i stykker familien sin for ei dame som også var i et forhold. En av dem kommer sikkert til å innse at den andre ikke er årets catch akkurat...

Men selv om jeg må få mene hva jeg vil om ham, så syns jeg det er ekkelt når folk nå forteller meg at de har hatt dårlig inntrykk av ham fra før. Det hjelper ikke, det gjør at jeg føler meg dum. Jeg valgte jo ham, og ble værende gjennom mye dritt. Mener de jeg er dum eller lettlurt eller naiv eller hva da?
Folk mener så mangt, spesielt nå når det er over med dere og det er han som er drittsekken. Noen mener det kanskje som trøst, at du skal være glad du er kvitt ham. Men å finne en annen mens man fremdeles er i ett forhold må være det verste man kan gjøre mot noen. Jeg vet heller ikke hvor lenge de har holdt på, mens jeg uvitende var på jobb eller satt hjemme med barna. Har lyst å bare skrike høyt...:crybaby2

Folk mener så mangt, spesielt nå når det er over med dere og det er han som er drittsekken. Noen mener det kanskje som trøst, at du skal være glad du er kvitt ham. Men å finne en annen mens man fremdeles er i ett forhold må være det verste man kan gjøre mot noen. Jeg vet heller ikke hvor lenge de har holdt på, mens jeg uvitende var på jobb eller satt hjemme med barna. Har lyst å bare skrike høyt...:crybaby2

Ja, jeg regner jo med det er det de mener, men det stikker meg likevel.

Usj, det er så kvalmt at fy!

Min samboer var utro i fjor og han fikk høre av mormoren sin hvor dum han var som ikke kunne se hva han kastet vekk. Endte med at han kom tilbake. Gresset var visst ikke grønnere på andre siden. Nå er vi sammen igjen og har det mye bedre enn før, tør jeg påstå. Bedre kommunikasjon. Men dette må du kjenne på selv hva du ønsker. Suger for han da om han ombestemmer seg og du ikke vil ha han tilbake. Men det har han fortjent. Utroskap er så stygt!

Det der er helt forferdelig å gå gjennom! Alle tankene, følelsene, tenk om, hva hvis, hvordan, men jeg da?
Å kjenne på, og erkjenne følelsene er veldig viktig. La deg selv få være sint, lei deg, men ha i bakhodet at det er ikke din feil! Det er ikke deg det er noe galt med.
Tenk fremover når du kan. Og gled deg over små ting som skjer, og tenk hvor mye bedre de små gledene blir etterhvert. Og virkelig kjenn etter på de små gledene, og få dem til å bli større. Og tenk at ja kan jeg være glad nå midt oppi dette, så kan jeg være enda mer glad etterhvert!
Prøv å si til deg selv at han ikke er verdt smerten du føler, men at du er verdt den. For du har brukt din tid, ditt liv, din energi på et forhold, og nå har du lov å være skuffet over at det ikke gikk slik du ville. Hvordan han har det, er deg likegyldig. Om han er glad eller om han er lei seg, om han har dårlig samvittighet.. ikke ditt problem. Nå er det DU som teller.
Tenk at om tre uker har det verste sjokket lagt seg. Om tre mnd, så har du kontroll. Om 6 mnd, så er elt mye lettere, og det er faktisk ikke så veldig lenge til..

Masse lykke til! Som du sier selv, det går over!

Takk for fine ord og gode råd alle sammen. En tung dag i dag og, men ikke så rart, fikk nettopp vite om det.
Men, når det verste har fått lagt seg, skal jeg opp å stå igjen. Kan ikke la meg knekke. Skal fokusere på meg selv en stund, hudpleie, velvære og trening. Kanskje og finne en hobby der jeg møter nye mennesker.
De vonde tankene jeg har nå forsvinner vel med tiden, selv om det virker håpløst nå. Er bare så rart, alt minner meg om han, steder vi har vært, restauranter, hytta, får klump i magen bare jeg tenker på det. Samtidig er jeg sinna, bitter og såra.
Men i dag har jeg faktisk spist litt, bittesmå skritt mot et bedre liv, håper jeg:Heartred

La deg selv kjenne på følelsene, men ikke grav deg ned. Det er mitt råd.

Klem til deg :Heartred

Etter ting du har fortalt på forumet så har han vært utrolig heldig som har hatt så god støtte i deg. Jeg blir heller ikke overrasket om hverdagen hans blir noe helt annet enn det han tror nå.

Det at andre har tenkt sitt gjør vondt! Det kan være sant, men man kan prøve å tenke seg om litt. Det er vondt å lese om det dere går igjennom. Det er ikke fortjent i det hele tatt!

Har vert gjennom det samme tidligere. Gikk fra faren til min første sønn som var utro mot meg mens jeg var gravid og hadde holdt på slik I flere måneder. Han fikk en kjangse hvor han lovet at det ikke skulle skje noe igjen.. Det var bare pisspreik! Og nei, her er det ingen kjære mor. Er du utro så er det ikke meg du vil ha, og har du gjort den feilen så får du ha det så godt! Han tryglet I ettertid og vi fikk guttungen, men nei takk! Klarte meg bedre alene en å gå tilbake til noe som knuser deg sånn og som jeg aldri kunne stolt på igjen!

Sender deg en stor klem. Ta vare på deg selv. Sørg og ta tiden til gode :Heartred Husk å prate om det.

Nei! Så trist :( Nå ble jeg lei meg, Oh Dear. Det er så feigt! Det er kjipt nok at noen finner seg andre, men hva i huleste får folk til å tro at det er bedre å skjule det, enn å være ærlig FØR det går for langt?

Æsj, jeg hater verden noenganger. Klem til deg [emoji171]

Back
Topp