Bambusmamma
Glad i forumet
Hva kan jeg gjøre for at det skal gå raskt over? Vet at det vil gå over med tiden, men er så vondt akkurat nå, klarer ikke tenke eller konsentrere meg om noe annet
han fant seg en ny, kanskje derfor det gjør ekstra vondt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En forferdelig situasjon, vet jo at jeg ikke vil ha drittsekken tilbake, men vil samtidig at alt skal bli som før, sånn at jeg slipper følelsen av å ha blitt bedratt og sveket. Men får håpe at jeg klarer komme over det fortest mulig.Er i nøyaktig samme situasjon nå, fant ut på torsdag at mannen hadde et forhold til noen andre.
Tenker det bare må få gå sin gang. Tror det er viktig å la følelsene få plass, for at det skal gå over. Vær sint, gråt, kjenn på savn og alt det der. Snakk om det!
En forferdelig situasjon, vet jo at jeg ikke vil ha drittsekken tilbake, men vil samtidig at alt skal bli som før, sånn at jeg slipper følelsen av å ha blitt bedratt og sveket. Men får håpe at jeg klarer komme over det fortest mulig.
Klem til deg, dette klarer vi![]()
Det samme her, kvalm, uten matlyst og får heller ikke sove.Mhm, jeg har slitt veldig med kvalme. Blir fysisk kvalm av å tenke på hva som har foregått mens livet hjemme gikk som normalt, og hvor lenge det kunne ha foregått om jeg ikke fant det ut.
Kjenner også godt på den at jeg delvis ønsker ting kunne være som før. Men jeg er på et vis glad det er tydelig over, på toppen av alt annet, så er det en ekstremt brå og stygg, men helt tydelig slutt. Det vanskelige står foran, men jeg kan ikke tenke meg annet enn at det blir bedre og at jeg skal klare meg alene.
Det samme her, kvalm, uten matlyst og får heller ikke sove.
Tenker og håper og i mitt knuste sinn at forhåpentligvis vil ikke det nye forholdet hans fungere. Da kan han angre, for her kommer han ikke inn igjen!![]()
Folk mener så mangt, spesielt nå når det er over med dere og det er han som er drittsekken. Noen mener det kanskje som trøst, at du skal være glad du er kvitt ham. Men å finne en annen mens man fremdeles er i ett forhold må være det verste man kan gjøre mot noen. Jeg vet heller ikke hvor lenge de har holdt på, mens jeg uvitende var på jobb eller satt hjemme med barna. Har lyst å bare skrike høyt...Det jeg tenker er at min eks antakelig kommer til å gå på en smell når han innser alt jeg har vært og gjort for ham, og at det faktisk er borte. Han valgte å rive i stykker familien sin for ei dame som også var i et forhold. En av dem kommer sikkert til å innse at den andre ikke er årets catch akkurat...
Men selv om jeg må få mene hva jeg vil om ham, så syns jeg det er ekkelt når folk nå forteller meg at de har hatt dårlig inntrykk av ham fra før. Det hjelper ikke, det gjør at jeg føler meg dum. Jeg valgte jo ham, og ble værende gjennom mye dritt. Mener de jeg er dum eller lettlurt eller naiv eller hva da?
Folk mener så mangt, spesielt nå når det er over med dere og det er han som er drittsekken. Noen mener det kanskje som trøst, at du skal være glad du er kvitt ham. Men å finne en annen mens man fremdeles er i ett forhold må være det verste man kan gjøre mot noen. Jeg vet heller ikke hvor lenge de har holdt på, mens jeg uvitende var på jobb eller satt hjemme med barna. Har lyst å bare skrike høyt...![]()
Det samme her, kvalm, uten matlyst og får heller ikke sove.
Tenker og håper og i mitt knuste sinn at forhåpentligvis vil ikke det nye forholdet hans fungere. Da kan han angre, for her kommer han ikke inn igjen!![]()
Det jeg tenker er at min eks antakelig kommer til å gå på en smell når han innser alt jeg har vært og gjort for ham, og at det faktisk er borte. Han valgte å rive i stykker familien sin for ei dame som også var i et forhold. En av dem kommer sikkert til å innse at den andre ikke er årets catch akkurat...
Men selv om jeg må få mene hva jeg vil om ham, så syns jeg det er ekkelt når folk nå forteller meg at de har hatt dårlig inntrykk av ham fra før. Det hjelper ikke, det gjør at jeg føler meg dum. Jeg valgte jo ham, og ble værende gjennom mye dritt. Mener de jeg er dum eller lettlurt eller naiv eller hva da?
Er i nøyaktig samme situasjon nå, fant ut på torsdag at mannen hadde et forhold til noen andre.
Tenker det bare må få gå sin gang. Tror det er viktig å la følelsene få plass, for at det skal gå over. Vær sint, gråt, kjenn på savn og alt det der. Snakk om det!