kjærestetur

PINK DIAMOND

Elsker forumet
hvis du fikk velge et sted + hotell i Norge/Sverige (for en helg ifra trheim og nedover).. hvor ville du reist og hvorfor?

Vi hadde reist til Stockholm. Har hørt veldig mye fint om byen, begge har lyst å reise dit og ingen av oss har vært der.

Fru Riskorn skrev:
Vi hadde reist til Stockholm. Har hørt veldig mye fint om byen, begge har lyst å reise dit og ingen av oss har vært der.

tar det ikke "litt" for lang tid å reise dit? mtp at det kun er for en helg? :p

Trondheim er fint..:-) Mye fint å se der.

Trondheim er fint..:-) Mye fint å se der.

Gøteborg. Hadde også vurdert Malmö, men det er et godt stykke å kjøre..

Da hadde jeg valgt Solstrand Spahotel i Os, utenfor Bergen! Der var vi på kjærestetur da jeg fyllte 30, helt ubeskrivelig romantisk og fint, flott og alt det der.. Bør sjekke internettsiden deres!

Da hadde jeg valgt Solstrand Spahotel i Os, utenfor Bergen! Der var vi på kjærestetur da jeg fyllte 30, helt ubeskrivelig romantisk og fint, flott og alt det der.. Bør sjekke internettsiden deres!

SleepingBeauty skrev:

Enig her  sjekk ut http://www.solstrand.com/

Farris bad i Larvik. Supert for å pleie kjærleiken ;)

Hvis ikke ville jeg dratt til hotell quality spa & resort i Kragerø

Takk for tips.. Tror jeg velger Kristiansand.. 
Hørt mye positivt om det stedet og føler Malmø, gøteborg og feks bergen kan bli litt langt for kun en helg. om dere skjønner? Hadde vi hatt en langhelg hadde jeg nok valgt stavanger, bergen eller noe =)

Solstrand? På OS? Verdens dødeste sted? Hadde jeg reist vekk, så hadde jeg i alle fall ikek dradd dit!!!! Greit hotellet er fint, og manten er god, men plassen er den kjipeste som går an!

Back
Topp