Kjærestetid før babyen kommer <3

~MineSøteSmå~

Har ei prinsesse på 2,venter en prins i april 15<3
Aprilbarna`15
Er det noen som skal gjøre noe spesielt med sin kjære, før babyen kommer? ☺️

Blir en stund til den muligheten byr seg igjen etter at lille er her og vi har blitt tobarnsforeldre, så imorgen skal prinsessa få være hos besteforeldrene sine hele dagen med overnatting, mens vi skal ha kjærestedag bare oss to <3 Starter dagen med å reise inn til The Thief hvor vi først skal ha en times ansiktsbehandling hver, før jeg skal få 75 min med gravidmasasje og mannen min klassisk massasje ☺️ Kjenner at kroppen gleder seg veldig til det! Spaet der kan virkelig anbefales!

Så blir det å rusle litt i byen og spise god mat før vi reiser hjem (!) igjen for å slappe av ☺️ HEHE-vi skulle egentlig overnattet på hotell også, men droppet det pga.kranglete bekken og en sliten kropp om dagen.. Fant ut at det da er bedre å bare reise hjem å kose seg alene her i stedet for... Orket ikke tanken på å ikke få sove i sin egen seng nå.. .

Så herlig!:) Jeg tenker det er veldig viktig å bære litt kjærester og få litt kjærestetid å;) Vi hadde en utflukt til Trondheim forrige helg! Restaurant, hotellovernatting og deilig hotellfrokost, og litt shopping før vi dro hjem:):)

Vi fikk en uventet fri dag på Valentines Day, hvor vi spiste middag ute. Det var koselig:) ellers så blir det ikke noe ekstra, føler at vi har tid til hverandre ellers. Hvis vi blir alene hjemme, så blir vi bare å styre med ting som skulle vært gjort:p

Så herlig!:) Jeg tenker det er veldig viktig å bære litt kjærester og få litt kjærestetid å;) Vi hadde en utflukt til Trondheim forrige helg! Restaurant, hotellovernatting og deilig hotellfrokost, og litt shopping før vi dro hjem:):)

Ja, jeg tror det er lurt ☺️ Også etter at babyen kommer, men da blir det ikke snakk om noen overnatting borte på lang tid ihvertfall.. Vi er bedt i bryllup i august, så jeg ser for meg at det kanskje blir først gang for oss, alt avhengig av hvordan lillebror er og hva som føles riktig da ☺️

Vi fikk en uventet fri dag på Valentines Day, hvor vi spiste middag ute. Det var koselig:) ellers så blir det ikke noe ekstra, føler at vi har tid til hverandre ellers. Hvis vi blir alene hjemme, så blir vi bare å styre med ting som skulle vært gjort:p

Så koselig ☺️ Det trenger jo ikke å være de største tingene heller.. Vi har vært veldig opptatte av å ta vare på hverandre etter at førstemann kom også ☺️ Tror alle har mye igjen for det..

vi tenkte å få til hotellhelg o.l men virker som det blir vanskelig ifht penger :/
er gode på å kose oss likevel vi da - spesielt siden jeg nå snart flytter hjem! GLEDER MEG til å se han hver dag :)

Naaai... Eller vi holder på å kjøpe hus, er det kjærestete? He he.. Vi har en femåring vi ikke kan overlate til andre over lenger tid, så sånn veldig mye alenetid blir det ikke. Men vi passer på å gjøre mange småting heller. F.eks spiser vi frokost ute sammen hver lørdag mens guttungen er på leketerapi. Kanskje kino en kveld eller ut på middag.

Vi har kjærestetid hele tiden vi.. koser oss med middag og småturer, småprater og koser.. ser ikke behov for å reise bort nå, annet enn på hytta.. der koser vi oss da..! :-) Nyter bare dagene sammen og å planlegge tiden fremover!

Back
Topp