Kjæresten min sin hodepine

LMJ

Blir kjent med forumet
For noen dager siden fikk Kjæresten min kraftig hodepine[&:], han sa han mistet følelsene i både armen og munnregionen. Kjæresten min er veldig sta, og har ikke tenkt å gå til lege med dette problemet. Er det noen som vet noe, eller har noe informasjon om dette? Er litt bekymret.
Tror han er litt redd for sykehuset, leger og sprøyter.[&:][8D]

Hilsen mamma som ikke greier å overtale kjæresten sin[:(].
 
ring legen din og spør[:)] eller ring legevakta og spør!
skjønner godt du blir bekymra!
 
 
Jeg hadde nok ringt legevakta for å høre om de vet hva det kan være. 
 
Kan være auramigrene
 
Kan være migrene.. det er kjempe vondt!
Men han bør sjekkes for hjernehinnebetennelse.. ble jeg hvertfall når jeg hadde så vondt.
 
men jeg forstår ikke hvorfor han mister følelsen i armen og munnen, kan det vere symptom på migrene?
 
førtse jeg tenkte på var migrene anfall eller et lite drypp? Men han er vel så ung at dette nesten kan vere utelukket og det sikkert ikke er noe som helst. Men hadde tatt kontakt med fastlegen for å få tatt litt bl prøver for sikkerhetsskyld.
 
Høres ut som migrene med aura. Han hadde ikke noe synsforstyrrelser før hodepinen og nummenheten kom også? Men ville jo ringt legevakta å forhørt meg for sikkerhetskyld.
 
tusen takk:) Flott med sykepleier på babyforum.
Da skal jeg bare ringe til den nybakte bestemoren å få hun til å prate vett i kjæresten min[:)]

Tusen takk for svar alle samen!
klems[:D][:)]<3
 
han har har sakt at det har hendt mange ganger før, synsforstyrrelse har ha opplevd:P
Johannes seier:
1. Bedøvd Arm
2. synsforstyrrelse
3. hodeverk

Slik er rekkefølgen[&:], skal få svigermor til å prate med han.[:)]
 
ORIGINAL: Martine93

han har har sakt at det har hendt mange ganger før, synsforstyrrelse har ha opplevd:P
Johannes seier:
1. Bedøvd Arm
2. synsforstyrrelse
3. hodeverk

Slik er rekkefølgen[&:], skal få svigermor til å prate med han.[:)]

 
det er nok migrene ja!
 
ORIGINAL: Lille_frosk

Kan være auramigrene
Første som slo meg og, for sånn har jeg det[:)]
 
Når jeg har migrene får jeg først synsforstyrrelse, mest på den ene siden. Så kommer hodepinen, da på motsatt side av synsforstyrrelsen. Etterhvert blir jeg nummen i halve ansiktet, inni munnen og armen, igjen motsatt av hodepinen.
 
ORIGINAL: Martine93

men jeg forstår ikke hvorfor han mister følelsen i armen og munnen, kan det vere symptom på migrene?
jeg mister følelsen i armer og noen ganger deler av ansiktet under anfall ja
 
Back
Topp