Kjærestelivet

Tofus

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Hvordan står det til på den fronten hos dere? Merker jeg blir både oppgitt og samtidig får litt vondt av mannen. Han ser jeg er kvalm og trøtt, og han gjør til tider søte ting for meg, men må jo si jeg savner litt av sympatien fra 1.gang. Men han kjeder seg fort på kveldene da jeg blir et veldig trøtt og kvalmt sofadyr ;) Sex er noe jeg må tvinge meg til å prioritere, det er laaangt fra viktig for tiden, kommer vel nede på listen etter søvn, mat, egentid, ting som må gjøres osv....
Nå gleder jeg meg bare til ukene med mer energi så jeg blir meg selv igjen, så jeg orker å ta litt vare på mannen også. :)

Her går kjærlighetslivet bra. Men det kan ha noe med at han jobbe borte å får se han minimalt. Men æ har ikke alltid like løst å prate me han på tlf. 2 unga, hund, skole å jobb tar på

Hvordan står det til på den fronten hos dere? Merker jeg blir både oppgitt og samtidig får litt vondt av mannen. Han ser jeg er kvalm og trøtt, og han gjør til tider søte ting for meg, men må jo si jeg savner litt av sympatien fra 1.gang. Men han kjeder seg fort på kveldene da jeg blir et veldig trøtt og kvalmt sofadyr ;) Sex er noe jeg må tvinge meg til å prioritere, det er laaangt fra viktig for tiden, kommer vel nede på listen etter søvn, mat, egentid, ting som må gjøres osv....
Nå gleder jeg meg bare til ukene med mer energi så jeg blir meg selv igjen, så jeg orker å ta litt vare på mannen også. :)
Må si meg enig i det! :)

Vel jeg er så dårlig at jeg er dårlig til å prioritere det. Han er veldig flink og tar seg av huset og datteren vår da noe jeg setter stor pris på. Pga utrogest tabletter blir det ikke noe sex, men er ferdig med de i morgen (hurra) og da blir vel flinkere på den fronten igjen etter 10 uker uten :p

Vi er flinke til nærhet, og han er omsorgsfull når han ser jeg ikke orker noe. Sliter ikke med kvalme, men er konstant flat, tom for energi og trøtt. Jeg er normalt sett veldig energisk og turglad person, men nå ligger jeg stort sett bare på sofaen når jeg ikke er på jobb. Sex er en luksus og positiv overraskelse de få gangene det skjer. Burde vie mer oppmerksomhet til han og sex, men har bare ikke overskudd til det :-(

Sex... hva er det? Haha, nei det får nok vente noen uker altså ;)

• Liker
Reactions: SMI
Back
Topp