Kjæresteforholdet deres

S-mamma

Gift med forumet
Hvordan er kjæreste forholdet deres??
litt vanskelig med alternativene, men..

s¨bra [:D]

ORIGINAL: **Lølla**

Veldig bra, har det ganske fint sammen for tiden![:)]

vi er gift og det går kjempe fint her :)
seff det er no noen humper i veien sånn no og da og noen ting kunne ha vært litt bedre, men vi bruker den lille tiden vi har i lag på hverandre og pleie av forholdet :) det er liksom ikke alltid så lett å finne tid med to små som krever sitt, husdyr som skal bli tatt vare på,jobb med hus og hage og gubben jobber jo og pendler en del med buss så der forsvinner en del tid.
men kjærligheten er der og vi trives i lag og som foreldre <3

høres bra ut =)

ORIGINAL: lissypia

vi er gift og det går kjempe fint her :)
seff det er no noen humper i veien sånn no og da og noen ting kunne ha vært litt bedre, men vi bruker den lille tiden vi har i lag på hverandre og pleie av forholdet :) det er liksom ikke alltid så lett å finne tid med to små som krever sitt, husdyr som skal bli tatt vare på,jobb med hus og hage og gubben jobber jo og pendler en del med buss så der forsvinner en del tid.
men kjærligheten er der og vi trives i lag og som foreldre <3

krysset av på sånn midt på teet ...for syns det går veldig opp og ned... men alikevell veldig bra[:)]( så kunne nok krysset lenger opp ) ...noen gangerblir jeg drit lei av han ...hehe ...selv om jeg har fått verdens beste mann og far ..

samtidig så tar barna så stor plass i livt vårt at vi blir nr 2 for hverandre uansett for tiden

er du?? hehe [:D]
noen i sikte? [;)][:)]

ORIGINAL: dripdrop

Er singel jeg [;)]

ser d er flest på den positive sida, d er bra [:D]
vi har hatt ei kjempekoslig helg og føler vi er lott kjærester igjen [:)] ikke kun foreldre. får håpe d firtsetter sånn [:)]

da er jeg singel. etter en stund med masse hard jobbing, og ingen forbedring. er enige om dette, og avslutter som gode venner, for ikke å ødelegge det, i forhold til OE :)

holder akkurat på med masse søknader og div, så er ikke mye jeg får hvert innom, men prøver :)

Her er det helt perfekt. Ikke for bra, og ikke for dårlig. I går gjorde jeg alt jeg kunne for å sende samboer ut døra til noen kompiser, for jeg hadde ikke lyst til å være sammen med han i går. I dag hadde jeg mest lyst til å holde han igjen hjemme fra jobb fordi jeg bare hadde lyst til å kose [:D] Vi krangler sjeldent, diskuterer noe, bitcher ofte og er som regel alltid enige før vi legger oss i senga om kvelden. Krysset av for "Kjempefint :)". 

Back
Topp