jas Forumet er livet 7 Aug 2007 #1 Har Andrea fått gaven ennå? Må beklage så utrolig masse for at det tok så utrolig lang tid!! Det var virkelig ikke meningen i det hele tatt!! Håper både du og Andrea kan tilgi både meg og Adrian for dette.. Unnskyld!
Har Andrea fått gaven ennå? Må beklage så utrolig masse for at det tok så utrolig lang tid!! Det var virkelig ikke meningen i det hele tatt!! Håper både du og Andrea kan tilgi både meg og Adrian for dette.. Unnskyld!
schnuppa Forumet er livet 7 Aug 2007 #2 ORIGINAL: jas Har Andrea fått gaven ennå? Må beklage så utrolig masse for at det tok så utrolig lang tid!! Det var virkelig ikke meningen i det hele tatt!! Håper både du og Andrea kan tilgi både meg og Adrian for dette.. Unnskyld! Kan hun helt sikkert og hun har nok forståelse.. [;)][:D][:)]
ORIGINAL: jas Har Andrea fått gaven ennå? Må beklage så utrolig masse for at det tok så utrolig lang tid!! Det var virkelig ikke meningen i det hele tatt!! Håper både du og Andrea kan tilgi både meg og Adrian for dette.. Unnskyld! Kan hun helt sikkert og hun har nok forståelse.. [;)][:D][:)]