Kjære søvn........

• Trådstarter Trådstarter Moderator Grete
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Grete

Guest
Kjære Søvn, min eldste og kjæreste venn.

Hvor har du vært? Vi hadde alt, du og jeg. Vi forlot aldri hverandres side – åtte timer om natten, mer i helgene - og vi hadde også noen tilfeldige sammenkomster om ettermiddagen.

Søndager var vår helt spesielle dag. Da kunne vi ta overdose i hverandres drømmende nærvær til vi begge følte vi var i stand til å starte friskt på en ny uke.

Les hele brevet til Søvn her

Nå som du er forelder, får du nok søvn?

Sover 3-4 timer i strekk her før en ammepause, så 3-4 timer igjen. Skal absolutt ikke klage.
Også har jeg faktisk mer overskudd nå enn rett før jeg ble gravid:D

Har fått en sovebaby tror jeg :) enn så lenge i hvertfall. Hun sover godt på natta OG på dagen. På natten hender det at jeg prøver å vekke henne litt for å spise, for at ikke melkeproduksjonen skal reduseres.. :)

Sover 3-4 timer i strekk her før en ammepause, så 3-4 timer igjen. Skal absolutt ikke klage.
Også har jeg faktisk mer overskudd nå enn rett før jeg ble gravid:D

Her får jeg også sove flere timer sammenhengende :D vi er nok ganske heldige... Hadde absolutt regna med flere søvnløse netter og zombie-tilstand, men.. De tar det vel igjen når de får tenner :p hehe!

Her var jeg heldig ett par netter med 5 timer mellom matingen. Men det vanlige er 3 timer.
Siste døgnet har vært fælt... Mat hver 2. time!

På det meste så får jeg 4-5t sammenhengende ila natten. Etter det er der ca.1.5 t før det er påan igjen. Skjønner ikke at jeg klaget når storebror stod opp kl.07 etter å ha sovet hele natten :p

Back
Topp