Kjære søvn........

• Trådstarter Trådstarter Moderator Grete
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Grete

Guest
Kjære Søvn, min eldste og kjæreste venn.

Hvor har du vært? Vi hadde alt, du og jeg. Vi forlot aldri hverandres side – åtte timer om natten, mer i helgene - og vi hadde også noen tilfeldige sammenkomster om ettermiddagen.

Søndager var vår helt spesielle dag. Da kunne vi ta overdose i hverandres drømmende nærvær til vi begge følte vi var i stand til å starte friskt på en ny uke.

Les hele brevet til Søvn her

Nå som du er forelder, får du nok søvn?

Langt fra nok. men sove får jeg. 3-6t per dag og heldigvis funker motoren like bra:P muligens det vises på kroppen, i hvertfall trynet senere men får bare vente å se:D

Jeg måtte bli raskt vant til å ikke få like mye søvn som før fødselen. Jeg pleide å sove i minst ti timer hver natt. I starten var det tøft med så mye usammenhengende søvn, men nå sover gutten min gjerne mellom åtte og ti timer hver natt. Jippi. :)

Langt fra nok. men sove får jeg. 3-6t per dag og heldigvis funker motoren like bra:P muligens det vises på kroppen, i hvertfall trynet senere men får bare vente å se:D

Du er super hot mama, og noko søvnmangel vises ikkje :)

Jeg måtte bli raskt vant til å ikke få like mye søvn som før fødselen. Jeg pleide å sove i minst ti timer hver natt. I starten var det tøft med så mye usammenhengende søvn, men nå sover gutten min gjerne mellom åtte og ti timer hver natt. Jippi. :)
Deilig :) :)

Jeg sover vel en 8 timer, så skal ikke klage :P

Her sover vi også mye. Med førstemann var det helt motsatt så det er veldig deilig å ha en sovebaby! :-)

Du er super hot mama, og noko søvnmangel vises ikkje :)
Skjønne deg<3 ble 4t i natt, og det merkelige er at ungene våkner grytidlig i ferien selv om jeg prøver å drøye litt på soverutinene deres:confused:

Back
Topp