Kjære søvn........

  • Trådstarter Trådstarter Moderator Grete
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Grete

Guest
Kjære Søvn, min eldste og kjæreste venn.

Hvor har du vært? Vi hadde alt, du og jeg. Vi forlot aldri hverandres side – åtte timer om natten, mer i helgene - og vi hadde også noen tilfeldige sammenkomster om ettermiddagen.

Søndager var vår helt spesielle dag. Da kunne vi ta overdose i hverandres drømmende nærvær til vi begge følte vi var i stand til å starte friskt på en ny uke.

Les hele brevet til Søvn her

Nå som du er forelder, får du nok søvn?
 
Akkurat nå kan jeg ikke klage...vesla sov ni timer natt til i går 23-08, og så fra 20 til 3 i natt, og videre fra 4:30 til 8 i morges :D
 
Jeg har glemt hva søvn er! :o Storebror på 14 mnd har sørget for det. Lillesøster holder på å lære av han ;)
 
Ja, syns ikke dette søvn-opplegget er så ille som folk vil ha det til... Jeg er vel heldig!
 
Er overrasket av at han sover så mye om natten! Som regel sover han fra 23 til 7, med amming en til to ganger :)
 
Dagen startet visst 03.30 her.. Mating 21.00, 23.30, 03.30.. Sov litt innimellom dette, men miminalt. Hurra..
 
Vært superheldig og kun hatt 3 timer våken om natten siden han ble født for 10 uker siden :) så kan absolutt ikke klage :)
 
Søvn fra 23-24, 4-6 og 8.30-10.30 inatt, mye amming, gulping og bæsjebleier..ikke noe å rope hurra for:cool:
 
Det er ikke det at hun er så lenge våken på natta som er problemet. For det er hun ikke, med mindre hun sliter med magen sin. Merker imidlertid noe forbedring med minifom..

Men hun er så ofte våken.. Og vil helst ligge intill meg eller oppå meg. Ergo blir det hyppige oppvåkninger og dårlig kvalitet.

Hun kaver endel på kveldene ved leggetid og prøver seg å stå opp tidlig..
 
Ser det varierer veldig, og det er nok noe i dette at barn er veldig ulike, men eldstemann sov jeg mye mer enn med yngste ;)
 
Back
Topp