• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Kjære EserehT

kr.sand

Glad i forumet
min skjønne, tapre venn. Ville bare lage en egen tråd til deg, fordi du fortjener en koselig hilsen. Jeg beundrer deg veldig for at du er så sterk, og jeg håper du vet at jeg tenker masse på deg. Og trenger du noen gang å prate, vet du hvor du kan komme.
Jeg håper virkelig det klaffer for dere snart, selv om tankene dine er kanskje ikke er på det temaet nå.
Også håper jeg at jeg ser deg på konserten i oslo...[:)]
masse varme tanker fra Tina

Leste nettopp tråden din EserehT.
Kondolerer så mye.

Mange klemmer til deg!

ja har det skjedd noe som man ikke har fått med seg..
ville bare spørre...!

klem

Jeg er helt enig.. Håper du har noen rundt deg som støtter deg i den tunge tiden.. *klem*

Sender en klem til deg jeg Esereht, du vet også hvor du finner meg om du trenger å prate med noen[:)]

hva har skjedd?hørtes ikke bra ut dette[:(]

dytter på denne igjen

tusen takk alle sammen for støtten, tankene, og ikke minst alle de fine ord og klemmer jeg har fått i denne tiden..... dere er så utrolig gode og snille... hva skulle jeg gjort uten dere???

krsand: tusen takk for en fin tråd du lagde til meg... du er nå bare engelen nr en[:)]

ORIGINAL: bast

Håper på lysere tider for deg snart Therese...det fortjener du

Signerer [:)]

Signerer her jeg også[:)]

stor klem til deg kjære terese!

ORIGINAL: bast

Håper på lysere tider for deg snart Therese...det fortjener du

signerer denne!!

Stooor fra Cissi!!

Jeg må bare spør hva som har skjedd??? Prøvde å lete etter innlegge hennes men finner det ikke [&o]

Jeg vil bare kondolere så masse og håper det snart vil gå bedre for deg.
Var trist [&o]

tusen takk alle sammen.... dere må tenke på meg på fredag[:(][:(] huff å jeg gruer meg...

Back
Topp