Kjære alle dere fantastiske damer

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Jeg vil bare komme med et råd! Ta godt vare på dere selv å reis dere forsiktig opp fra sittende stilling. Jeg besvime på jobb idag å gikk fra å være intensivsykepleier til å bli pasient selv(ved siden av pasiente min haha) slik fikk min sjef vite det. Pinlig! Var på rette sted med både anestesilege og intensivsykepleiere rundt meg. Det gikk veldig bra

Ups... hell i uhell da, at du var på jobb ;) Takk for godt råd! Det skal følges.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Oi, såpass... Bra at det går fint med deg :-) Må si at jeg ler litt når jeg ser for meg en slik situasjon :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Oi da. Du hadde i hvert fall de rette folkene rundt deg. Skal passe meg, men for min del pleier det problemet å oppstå litt senere i svangerskapet.

Oi, såpass... Bra at det går fint med deg :) Må si at jeg ler litt når jeg ser for meg en slik situasjon :)

Skulle gjerne vært flue på veggen å sett Hehe. Vi lo av det i etterkant. Har vært forferdelig tung i hode resten av dagen så nå håper jeg at jeg er litt bedre imorgen. Tenkte å holde meg hjemme im

Kjenner enkelte ganger at det prikker forran meg når jeg reiser meg fort :( håper jeg slipper å oppleve det du opplevde-er mye alene :( )

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Oisann, det var måten å formidle deg på ja ;) godt det gikk bra og at du hadde kyndig personell rundt deg. Tar imot tipset med takk, jobber også på sykehus så blir vel godt tatt vare på hvis noe skulle skje :) skal på ultralyd her i dag, og lurer på hvor mange som får det med seg...

Back
Topp