Kjæledyr

Hjerteskatten

Elsker forumet
Julibarna 2019
Har dere noen?

Vi har nylig fått oss et nytt familiemedlem. Det er et langhåret gullhamster, og han heter Bustus. Sjarmerende liten krabat som vi begynner å bli kjent med nå.

Flere med dyr her inne?:)

Har en katt :)
Skulle gjerne hatt flere dyr, men mannen er ikke med på det.
Dessuten vanskelig nok å finne kattepass til én :p

Jeg har en liten chihuahua på 4 år. Blir spennende å se hvordan han tar imot et nytt medlem :-)

Vedlegg

• E6884691-2EAA-4153-B4A2-AF6640C76368.jpeg
    E6884691-2EAA-4153-B4A2-AF6640C76368.jpeg
    48 KB · Visninger: 8
Moro å se bilder av dyrene deres. :love7

Kjekt med dyr altså, vi blir så glade i dem.

Her har vi snakket om det en stund før vi valgte hamster. Ville ha et kjæledyr som ikke krever alt for mye av oss i form av turgåing, f.eks. :knegg: men veldig koslig både for oss og guttungen å ha hamster :Heartred

Moro å se bilder av dyrene deres. :love7

Kjekt med dyr altså, vi blir så glade i dem.

Her har vi snakket om det en stund før vi valgte hamster. Ville ha et kjæledyr som ikke krever alt for mye av oss i form av turgåing, f.eks. :knegg: men veldig koslig både for oss og guttungen å ha hamster :Heartred

Veldig lurt :)
Hunden vår var bare 1,5år da vesla kom til verden. Gikk i det store og hele ganske greit, men klart, blir utfordrende når man har 2 som krever mye av en og man er utsultet både på søvn og egentid :hilarious:
Eller når man må ut fordi hunden må tisse, selv om det nesten er storm ute :wacky:
Er veldig glad i hunden vår, men kjenner tidvis på dårlig samvittighet fordi energien ikke alltid strekker til og jeg føler at hun av og til ikke får så mye oppmerksomhet og tur som jeg syns hun skulle hatt.
Er veldig spent på hvordan det blir nå nr 2 kommer og jeg må ut på tur med hund og 2 barn :wideyed:

Men er uansett veldig koselig med ekstra familiemedlemmer (dyr) :happy:

Veldig lurt :)
Hunden vår var bare 1,5år da vesla kom til verden. Gikk i det store og hele ganske greit, men klart, blir utfordrende når man har 2 som krever mye av en og man er utsultet både på søvn og egentid :hilarious:
Eller når man må ut fordi hunden må tisse, selv om det nesten er storm ute :wacky:
Er veldig glad i hunden vår, men kjenner tidvis på dårlig samvittighet fordi energien ikke alltid strekker til og jeg føler at hun av og til ikke får så mye oppmerksomhet og tur som jeg syns hun skulle hatt.
Er veldig spent på hvordan det blir nå nr 2 kommer og jeg må ut på tur med hund og 2 barn :wideyed:

Men er uansett veldig koselig med ekstra familiemedlemmer (dyr) :happy:
Støtter denne! Enkelte ganger full i dårlig samvittighet jeg også.. Min er vel å merke vandt til å få tre timers langtur hver dag så blir forandringer her:happy090

Vi har 2 marsvin. Egentlig min sønn på 10 år sine, men ble fort våre :wacky::Heartpink vi var vel forberedt på det, hehe. Jeg har lyst på hund, men mannen holder igjen

Er bonusmamma til verdens søteste hund! Samboer hadde henne før vi traff hverandre, så hun ble fort en del av forholdet vårt. I begynnelsen var jeg litt frustrert over at han alltid måtte hjem til henne og at han aldri bare kunne sove over hos meg litt impulsivt, men nå savner jeg henne om jeg er vekke en dag.
Etter jeg ble gravid, har hun blitt VELDIG beskyttende, som synes på bildet :D

Vedlegg

• Snapchat-1215576888.jpg
    Snapchat-1215576888.jpg
    17,5 KB · Visninger: 22
Har en chihuahua som blir 8 år i desember♡ Hun er virkelig helt unik og rar.
Hadde dalmatiner også, men sønnen reagerte på han og fikk astma så vi måtte omplassere, dessverre..

Vi har to undulater! De er noen søte skravlebøtter - og mestere i å støve og bøsse på gulvet.. :angel7
20181007_090201060_iOS_zpszsmqeoau.jpg

Har tre hunder! Egentlig en for mye ;) hehe men driver med konkurranse med ene og de to andre er pensjonister (11 og 12 år).
Kan ikke leve uten hund ❤️

Har en haleløs katt som er fire år :p
Fikk ikke til å legge til et bilde :(

Back
Topp