KJæledyr

Alvepike

Elsker forumet
Noen her som vil vise bildet av kjæledyret sitt?? Her har vi en kjempe skjønn og kosetet rottweiler [:)]. Som forresten har vært kjempe snill etter Sarah kom, selv om vi "glemte" han av og til[&:], så har han ikke vist tegn til å være sjalu[:D]

Her er mine to nydelige puser!

Pusemor

.. og Broremann

Ble litt store de bildene... Men men[8|][:D]

åh så heldige dere er som har husdyr!! jeg vil ha hund, men det er nedstemt... så jeg får vente til ungene blir litt større da blir det 3 mot 1 [:D] men jeg kan jo vise bilde av hesten jeg leier bort??!!![:)] bare sånn at jeg er med i "jegelskerdyr" klubben[:D]

ååå.. så fine kattepuser og så fin hest [:D].
Vi skal også ha katt etter hvert, sånne tøffe maine coon katter, de er DIGRE he he[:D]

ORIGINAL: witchofthenorth

ååå.. så fine kattepuser og så fin hest [:D].
Vi skal også ha katt etter hvert, sånne tøffe maine coon katter, de er DIGRE he he[:D]

Main coon katter er bare helt nyyydelige! Vi lurte litt på om broremann hadde noe main coon i seg tidligere.. Han bl.a "synger" og spiser med labben[:D] I tillegg er han relativt stor og har kjempe fin pels! Han er forresten født vill og er flaska opp med tutteflaske.. Det var tider det, melk hver 2 time... Nesten mer travelt enn å ha menneske baby[:D]

Main coon katter er bare helt nyyydelige! Vi lurte litt på om broremann hadde noe main coon i seg tidligere.. Han bl.a "synger" og spiser med labben I tillegg er han relativt stor og har kjempe fin pels! Han er forresten født vill og er flaska opp med tutteflaske.. Det var tider det, melk hver 2 time... Nesten mer travelt enn å ha menneske baby

hi hi, så søtt da [:D]

ORIGINAL: witchofthenorth

Noen her som vil vise bildet av kjæledyret sitt?? Her har vi en kjempe skjønn og kosetet rottweiler [:)]. Som forresten har vært kjempe snill etter Sarah kom, selv om vi "glemte" han av og til[&:], så har han ikke vist tegn til å være sjalu[:D]

Ååå Jeg ELSKER rottweilere! Han var kjempefin[:D]!

Her er pusekattene til Emil[:D] De heter Herbie (sort) og Fiffi (grå) - oppkalt etter barne-tv/film - heltene[;)]

Fiffi skal snart ha kattunger - blir spennende!

Her er pusekattene til Emil De heter Herbie (sort) og Fiffi (grå) - oppkalt etter barne-tv/film - heltene

Så fine, også blanke i pelsen. blir morsomt med kattunger, de er jo så nydelige. Også så skjønne og lekne

Ja, vi gleder oss veldig! De er så snille og kjælen begge to[:)] 

Jeg hadde undulater, men den ene er død og den andre ga vi bort :(

Her er mine nydeligheter!!

Dette er Anita 

Dette er Suki. Hun er mammaen til Anita

Dette er den søte kaldblods hoppa jeg har nå, men som reiser 1 juni for da skal hu tilbake til turridning i fjellet.

Og dette er den nydelige varmblods hoppa jeg solgte når jeg fant ut at jeg var gravid, siden hu trenger maaasse trening og er en enmanns hest så nytta det ikke å ha hestepasser heller.

Her er min Viggo.. Han sovnet stille inn i august. [:(] Han var verdens beste undulat. Han kunne prate og sa blant annet "kosegutt" og "Tone sin gutt" og "glad i deg".  *savne masse*

ORIGINAL: Solvit

ORIGINAL: Frøydis26

Her er min Viggo.. Han sovnet stille inn i august. [:(] Han var verdens beste undulat. Han kunne prate og sa blant annet "kosegutt" og "Tone sin gutt" og "glad i deg".  *savne masse*

Så fin han var[:D]

Ja.. Og han var med overalt. Han var til og med med på bildet vi sendte til avisen som fødselsannonse da snuppa var baby.

Her er begge to. De er med og spiser taco.

Vi hadde osgå kjæledyr..han døde i juli i fjor..var kosegutten til mamma han (skikkelig ramp også) [;)] Var et rosettmarsvin, og het Gizmo (som i Gremlingsfilmene)

her e voven min[:D] verdens beste! hu er en skikkelig gårdsmiks. hu er 3 1/2år, og kjempe gla i elias. sitter å passer på han når han sover, å henter oss når han gråter. hun kan bli litt missunnelig når vi leker masse med elias, da kommer hun å dunker borti oss for å være med på leken[:D] 

for noen nydelige hunder bondekone, ser jo ut som ulver!!!!

Back
Topp