Kjæledyr og graviditeten

rosa.sommerfugl

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Julikulene 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
F386B359-B087-4C35-84D3-306F81296CAB.jpeg Heisann!
Noen flere som har merket at dyrene har endret oppførsel? Jeg har en ellers ikke så kosete katt som nå følger etter meg overalt. Mjauer og klorer om det er en dør mellom oss. Hopper opp på fanget mitt på do og kaster seg over meg og magen med en gang jeg legger meg ned. Får ikke sove alene, hun legger seg på brystet mitt og dersom jeg sover på siden legger hun seg på låret mitt. Hun har rett og slett blitt en skikkelig kosepus. Hun er helt uninteressert i sambo:cat::cat:

Hehe jeg merket det veeeldig godt på bikkja sist graviditet. Hun ble klengete og prøvde seg på å få sove i senga vår. Merket det på andre sine bikkjer også, det var ei som helst ville ligge på magen min når hun var på besøk. Rare disse dyrene <3

Jeg har to kosekatter som nå skyr meg som pesten, så det kan gå den veien også. Bella HATER unger under tre år, tipper hun skjønner at det kommer en ny upålitelig og uforutsigbar liten person. Sirius gjør som moren sin, uten at det nødvendigvis er fordi han skjønner hva som foregår. :knegg:

Når jeg gikk med største jenta, ca 1 uke før ho kom til, for 17 år siden så opplevde jeg å våkne av at kattn tisset meg rett i ansiktet !!! Han var til vanlig helt husren og en helt super katt så jeg var helt sjokket [emoji23]

Vi har flere hunder, og jeg merker i grunnen ingen forskjell på dem enda. Kanskje det kommer med tiden? [emoji4]

Bikkja nekter å gå tur med meg denne gangen også, om ikke hun skjønner at det er eneste måten å komme ut på, da går hun til enden av husveggen for å tisse og så løper hun inn igjen[emoji23]

Mammas hund ville kun ligge på magen min sist graviditet <3 har ikke sett henne så mye nå. Men hun skjønte det før meg forrige gang.

Husker hesten min (nå solgt) for noen år siden da jeg hadde besøk av ei gravid venninne i stallen. Ho snuste på magen og la hodet inntil. Og fulgte etter venninna mi hele tiden. Var sååå var og forsiktig :Heartred:Heartred:Heartred

Har to hunder, og ingen av de bryr seg nevneverdig (som i oppfører seg annerledes). Det gjorde de ikke sist heller. :P

Ingen forskjell på kjæledyrene her. De er like rare som alltid :p

Pusen våres reagerte tidlig. Husker han gjorde det forrige gang også. Ekstremt kosete og litt sånn "eiesyk". Magen er på en måte hans område [emoji28] Vasker meg stadig vekk og er i nærheten og oppå meg så fort anledning byr seg. [emoji191]De dyra altså [emoji250][emoji76]

Har ikke merket det på hunden når jag har gått med de andre 3, men denne gang har han vært skikkelig min hund, fulgt etter meg, og lagt deg ved siden av meg. Men nå har det avtatt.

Merker det godt på tispa vår, skal kun helst ligge på fanget eller ved siden av meg.. de andre er veldig uinteressante for tiden.. :)

katten min har fått ein vane med å sove på senga med oss om natta. Men no ligger ho gjerne høgt på stova. skal ligge på spisebordet på stova, og vere i vinduar i forskjellige høgder.

katten min har fått ein vane med å sove på senga med oss om natta. Men no ligger ho gjerne høgt på stova. skal ligge på spisebordet på stova, og vere i vinduar i forskjellige høgder.

Hunden er mer forsiktig rundt meg, og vil ligge tettere inntil. Gjerne inntil magen

Begge hundene er mer klengete.

Har to tisper som begge ble innbilt svanger noen uker etter positiv test her, til tross for at det ikke var rett tid for det i forhold til løpetiden.

Den yngste er veldig til å ligge å lukte på meg om vi ligger på sofaen, noe hun ikke har gjort noe særlig tidligere.

Back
Topp