Kiwi VS Meny

Kløpulver

Forelsket i forumet
Jeg handler mine basis varer på Rema fordi det er den rimeligste butikken synes jeg. Alikevel så har meny sine first price produkter som jeg også er veldig fornøyd med. Meny har også endel produkter som er store kvanta og som gjør det rimeligere.

Poenget mitt er: I går handlet jeg en del på meny, men da jeg kom på Kiwi idag fikk jeg en skikkelig aha opplevelse. Kyllingfilet som jeg kjøpte på meny da first price kostet 179 mot Kiwi med 117 kr. Stort glass med dolmio saus lå 6 kr billigere på Kiwi mot meny.
Er det slik at first price produktene er billigere på Kiwi?
Lurer på om jeg kanskje burde begynne å handle på Kiwi fremfor meny.
Og enda en ting da som jeg glemte i farten: Meny har 15% på bleier om man handler med trumf. Kiwi har bleieavtale med hver 4. Pk gratis OG man får trumf på de pakkene. Hva er billigst??

i den siste testen i vg eller dagbladet så var kiwi billigst, billigere enn rema [;)]

Kiwi er MYE billigere enn Meny ja!!

Meny er vel en av de dyreste butikkene..

ORIGINAL: Moo

i den siste testen i vg eller dagbladet så var kiwi billigst, billigere enn rema [;)]

Akkurat den klarer jeg ikke forstå???[8|]

ORIGINAL: smash

Meny er vel en av de dyreste butikkene..

Har sett meg helt blind jeg på de first price produktene[8D]
Tror ikke det blir mye handling på meny fremover[8D]

ORIGINAL: Kløpulver

ORIGINAL: Moo

Akkurat den klarer jeg ikke forstå???[8|]

Det er nok first price produktene som gjør at kiwi blir billigere.. Hadde ikke kiwi hatt first price, hadde rema vært billigst.

Hmmm... Kjøpte en pakke med kyllingfilet på Meny her i januar februar, og da betalte jeg 119,- Reagerte litt på det, for jeg mener jeg har betalt 169,- på KIWI tidligere.[8|]

Syns det er litt opp og ned med om fp har samme pris eller er høyere på meny. Har sett appelsinbrusen til 6kr på kiwi som koster 10 på meny (er litt % det, om ikke så mange kronene), men mener at de toliterne med eplejuice koster 14-15 begge steder.
Men ellers er Meny dyrt. Handler der kun om jeg ikke orker gå noe annet sted, feks om jeg må på det senteret som kun har meny som matbutikk. Og da kjøper jeg kun inn det jeg trenger den dagen. Men er kjekt om man vil unne seg litt luksusmat som de ikke har på Kiwi/Rema/Rimi.

Back
Topp