Kiwi til baby

okei... men da prøver jeg med litt kiwi jeg.

burde jeg ta bort de svarte steinene eller noe sånn? er ikke kiwi ganske surt egentlig?

Jeg trodde de ikke skulle ha citrus frukter før de var 12 måneder, men så igjen er det pasjonsfrukt i det ene fruktbegeret til 6 mndd og begge disse to (kiwi og pasjon) er jeg rimelig sikker på er citrus.
(uten å være for sikker i min sak nå)

hm, okei.. jeg tror jeg drøyer kiwi litt jeg da [8D] hehehe..
gidder ikke forhaste meg med kiwien da før jeg har funnet litt mer ut av det

Sander fikk smake kiwi her om dagen...burde kanskje ikke gjort det da...[8|]
Men det var bare en liten ts med saften fra kiwi`n da, ikke med fruktkjøttet og sånn liksom men...

jeg får så vondt i munnen av kiwi jeg..akkurat så de steinene skjærer meg oppi ganen..eller hva det er som gjør det[8|]så jeg hadde ikke gitt kiwi, pga d....men om de ikke skal ha det vet jeg ikke da..

Tror ikke man skal gi kiwi til så små barn... det er en type frukt som kan gi allergier og som man burde vente med til rundt 1 års alderen...[:)]

ORIGINAL: mammaløven

ORIGINAL: bentesnartmamma

Tror ikke man skal gi kiwi til så små barn... det er en type frukt som kan gi allergier og som man burde vente med til rundt 1 års alderen...[:)]

Ja dette er riktig!!!

Dette har jeg også hørt.. Men er vell om mann har masse alergier i familien en skal være forsiktig med det.. Det og honning

Back
Topp