Kiwi sin babypakke

Julemoms

Elsker forumet
Sensommerbarna 2019
Junilykke 2022
Andre som har problemer med at Kiwibutikken ikke har tilgang på babypakke?
Jeg har prøvd å hente i flere uker, men de sier det er problem med leveranse over hele Norge?
 
Jeg var innom en Kiwi butikk sist uke, hun jeg snakket med sa at det snart kommer nye babypakker med stelleveske, så hun anbefalte meg å vente med å hente ut til de nye babypakker kom
 
Der fikk ikke jeg beskjed om når jeg henta ut min

var innom den lokale Kiwi butikken senere og nevnte dette for hun som satt i kassa der. Hun sa til meg at de neppe fikk inn de nye da de måtte bli kvitt de gamle først. så kanskje derfor du ikke fikk beskjed om at de kommer ny
 
Men da har dere ikke problemer der dere bor?
Jeg vil ikke ha stelleveske, har nok :hilarious:
 
Så kjedelig da, du får ta det å en annen kiwi om du skal bort i påska eller noe? NB, husk å ikke "tæpp" når du skal betale, da blir ikke det 99 kr trukket fra fant jeg ut :bored:
 
Jeg har lest et eller annet sted at de får inn fra leverandør f.o.m 9. april.
 
Har ennå ikke fått babypakken, håper de får den inn i uken som kommer :)
 
Har ikke fått den inn her heller. Håper at jeg får tak i den før juni! Selv om den kan hentes etter fødsel også. Hoper seg jo greit opp med folk som skal hente pakken…
 
Har ikke fått den inn her heller. Håper at jeg får tak i den før juni! Selv om den kan hentes etter fødsel også. Hoper seg jo greit opp med folk som skal hente pakken…
Ennå ikke her heller !
 
Jeg har hørt at de holder på å bytte branding/foto på noen av produktene og at dette er årsaken til forsinkelsen da denne endringen er forsinket pga materialeleveranser.
 
Om du har trumf er den gratis
Ja, den ble bare ikke gratis når jeg ikke stakk kortet i terminalen (jeg tæppet). Fikk pengene tilbake på trumf kontoen etter å ha vært i kontakt med kundeservice da. Er visst et kjent problem..
 
Back
Topp