Kiwi-pakken..

Huff, det er synd når ting blir feil. [emoji53] du får prøve å ta kontakt med en annen ansatt neste gang du er i nærheten av Kiwi, så får vi håpe det ordner seg og du får pakken [emoji5]
Satser på det! Var ihvertfall mye enklere å hente Apotek1 og Rema sin pakke! Ingen frekke folk i kassa heller, de vrket glade for å gi meg pakken og ønska meg lykke til!

Var endelig forbi en Kiwi-butikk i dag og tenkte hente ut den babypakken der. Registrert meg som kiwipluss medlem for lengst og fått beskjed om at det ligger en slik pakke «inne på trumfkortet» mitt.
Men når jeg skulle hente den i dag så fikk jeg beskjed om å betale 99kr eller vise en strekkode jeg har fått tilsendt..??

Jeg jobber for Kiwi og kan si at hun du møtte i kassen tar feil [emoji28]
Ja når pakken blir skannet i kassen så kommer det opp 99kr på skjermen, men når du drar trumf kortet eller bankkort som er trumf registrert så skal summen bli 0kr.
Hvis ikke jeg husker feil så måtte jeg få se en e-post med bekreftelse fra Kiwi før løsningen med trumf kom.

Men selv om du har registrert deg som kiwi pluss medlem og får den gratis så må du inn på kiwi sine nettsider og logge inn med trumf for å bestille den og så får du en e-post med bekreftelse.

Endelig, 3.gang gikk jeg til Kiwi og fikk pakken. Gratis, uten å vise bekreftelse fordi jeg ikke har fått den. Og hvis jeg husker riktig da jeg bestilte pakken stod der info at man ikke trenger å vise det i kassa.
Man må være trumfmedlem og så må de skanne kortet ditt dom er trumfregistrert. Pakken koster 99kr hvis du ikke er medlem.
Men det stemmer at noen av ansatte bare himler med øynene når de hører at man ikke har bekreftelse..heldigvis ikke alle;)
Men for å være ærlig da likte jeg mye bedre pakken fra Apotek.

Har ikke hentet en eneste pakke denne gang :o
Orker ikke, og ta meg bryet :cool:
Husker ikke hvordan det gjøres siden det var en stund siden jeg registrerte meg rundt forbi:wacky:
Synes mannen kunne gjort det :rolleyes:

Back
Topp