Kiwi-pakken..

*MissMe*

Gift med forumet
Var endelig forbi en Kiwi-butikk i dag og tenkte hente ut den babypakken der. Registrert meg som kiwipluss medlem for lengst og fått beskjed om at det ligger en slik pakke «inne på trumfkortet» mitt.
Men når jeg skulle hente den i dag så fikk jeg beskjed om å betale 99kr eller vise en strekkode jeg har fått tilsendt..??

Om du plipper trumf-kortet blir automatisk de 99 kronene trukket fra så summen blir 0. Samme om du bruker et bankkort tilknyttet trumf-kontoen din.

Så da vil det stå både 99kr og -99kr på kvitteringen din

Det gjorde detikke ifølge den småfrekke dama i kassen som forlangte en strekkode på mail...

Det gjorde detikke ifølge den småfrekke dama i kassen som forlangte en strekkode på mail...
Som Nanakorobi Yaoki sier så blir de 99,- trekt når du betaler med bankkort som er trumf registrert, eller bruker trumf kort. Var sånn for meg hvertfall.

Som Nanakorobi Yaoki sier så blir de 99,- trekt når du betaler med bankkort som er trumf registrert, eller bruker trumf kort. Var sånn for meg hvertfall.

Har det betydning at hun la inn pakken først og så trumfkortet? Var sånn jeg trodde det fungerte..
Irriterende når det er 1 time til nærmeste butikk og vi var forbi der i dag!!!!:-p skal forbi om 10 dager igjen, får prøve da og håpe de er litt blidere..

De 99 kr skal forsvinne automatisk så snart trumf blir registrert, enten ved at trumf kort blir scannet i kassa, eller at bankkort med trumf blir registrert via bankterminal. Om du drar tilbake ordner det seg nok [emoji4][emoji1303]

Til meg ble det 0 kr når jeg dro kortet, har trumf registrert på Visa-kortet.

Har det betydning at hun la inn pakken først og så trumfkortet? Var sånn jeg trodde det fungerte..
Irriterende når det er 1 time til nærmeste butikk og vi var forbi der i dag!!!!:p skal forbi om 10 dager igjen, får prøve da og håpe de er litt blidere..
Så kjipt at du traff på en sånn kassadame. Håper dere har bedre lykke neste gang! Vi har heldigvis bare to min kjøring til nærmeste kiwi så det er der vi har unna handlinga uansett..

Så kjipt at du traff på en sånn kassadame. Håper dere har bedre lykke neste gang! Vi har heldigvis bare to min kjøring til nærmeste kiwi så det er der vi har unna handlinga uansett..
Vi handler i denne når vi er på sommerhytta, så skal nok få hentet den. Da kan jeg være litt mer påståelig, siden jeg nå vet litt mer gangen i det!

Takk for svar jenter!

Ok, men skjønner ikke, koster det å få pakke fra Kiwi eller er det fortsatt gratis?:)

Bare tull!! Finn en annen til å betjene deg :p skal holde i massevis og dra trumf-kortet. Jeg selv brukte trumf registrert bank kort :)

Bare tull!! Finn en annen til å betjene deg [emoji14] skal holde i massevis og dra trumf-kortet. Jeg selv brukte trumf registrert bank kort :)
Hmmm jeg tror jeg vil gi opp pakken fra Kiwi, først fikk jeg beskjed at jeg må ha bekreftelse fra Kiwi at jeg kan hente pakken, da jeg sa at jeg sjekket det ut og det er nok å sjekke trumf kortet, sa damen ok og tok ut en pakke, skannet og så da jeg dro trymfkortet sa hun at det blir 99kr ikke gratis og at jeg må ha bekreftelse...gidder ikke mer dette...føler meg skuffet:/

Fikk du scannet trumfkort, eller satte du inn bankkort med trumf i terminalen?

Det er helt feil. Når trumfen er scannet skal beløpet forsvinne. Det er ingen krav om strekkode. «Du trenger kun å ta med deg dit trumfkort eller bankkort med registrert trumf for å hente ut pakken» står det i e-posten jeg fikk derfra før jeg hentet min [emoji4]

Hmmm jeg tror jeg vil gi opp pakken fra Kiwi, først fikk jeg beskjed at jeg må ha bekreftelse fra Kiwi at jeg kan hente pakken, da jeg sa at jeg sjekket det ut og det er nok å sjekke trumf kortet, sa damen ok og tok ut en pakke, skannet og så da jeg dro trymfkortet sa hun at det blir 99kr ikke gratis og at jeg må ha bekreftelse...gidder ikke mer dette...føler meg skuffet:/
Den dama gjør noe åpenbart feil!!

Det er helt feil. Når trumfen er scannet skal beløpet forsvinne. Det er ingen krav om strekkode. «Du trenger kun å ta med deg dit trumfkort eller bankkort med registrert trumf for å hente ut pakken» står det i e-posten jeg fikk derfra før jeg hentet min [emoji4]

Det var det jeg sa til henne.. desverre ikke butikk i umiddelbar nærhet, så prøver igjen neste gang vi er forbi...

Det var det jeg sa til henne.. desverre ikke butikk i umiddelbar nærhet, så prøver igjen neste gang vi er forbi...

Huff, det er synd når ting blir feil. [emoji53] du får prøve å ta kontakt med en annen ansatt neste gang du er i nærheten av Kiwi, så får vi håpe det ordner seg og du får pakken [emoji5]

Back
Topp