kiwi go helg

Jeanette og Tore

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
var på kiwi nå i stad og skulle kjøpe dette nye tilbudet dems,  dem har helge tilbud til 14.90 vær helg, og denne uke var det biff,  men fredags ettermiddag var det tomt!  det er dårlig da!!!

Var innom i 10-tia i dag å sikra mæ 4 pakka [;)]  Å da va det ennu ganske masse igjen. Men når mamma for dit en halvtime seinere, så va det tomt.

Tilbudet bør jo var litt lengre en 2-3 tima av åpningstia da [8|][8|]

Gubben jobber i norgesgruppen og fortalte at de har kjøpt inn rimelig mye av dette...
Fikk melding av han før i dag og da var det solgt 29000 biffer kl 11 i dag...
Er alltid sånn når det kommer nye ting, roer seg nok sikkert snart....

mange som har biff til kveldsmat denne helga då[8D][;)]

Vist folk hadde skjønt at dette er et tilbud som kommer helg etter helg så hadde folk kanskje ikke gått av skaftet og hamstret heller! [;)]

Tro meg, butikkene har bestilt inni MASSEVIS, men når det kommer ti på rappen som kjøper 20 pakker så er det klart det fort blir tomt![;)]

Vi har selv sikkert solgt 300 slike i dag, har igjen så vidt det er, og det forsvinner nok fort på morgenkvisten kan jeg tenke meg.

Spurte du på den butikken du var om de kunne sjekke hos andre Kiwi butikker for deg? Vi har fått et par telefoner fra en av de andre butikkene her som har sendt kunder til oss fordi de selv hadde gått tom.

Du får komme deg på butikken litt tidligere neste fredag da og sikre deg neste ukes Go'Helg[;)] Vist jeg ikke tar heeeelt feil så skulle vel det vere ytrefilet av svin[;)]

ORIGINAL: Jeanette og Tore

det burde vært, max 4per husholdning eller noe!!!

Det blir jo feil det også da, da eksluderer en større familier med en gang! Er ikke lov å selge til bedrifter, kun private og så mange flere begrensinger kan man ikke legge.

Men når folk innser at det kommer nye gode tilbud hver helg så blir det ikke hamstring på denne måten, alltid slik i begynnelsen når det kommer noe nytt til slike priser[:)]

BIff stor diskusjon!!!

men er d ikke et nytt tilbud hver helg da?
ikke samme tilbudet på biff liksom,så skjønner at folk hamstrer d jeg[;)]
jeg elsker biff[8D]men gidder ikke gå ned å se på sånt en gang,for jeg blir så sint om det ikke er noe igjen[;)]
men bra tilbud da[:)]

Så har man de kundene som hamstrer inn slike tilbud, for så å legge i fryseren. Det bruker faren til Marius å gjøre. Sikker mange som gjør dette, og da blir det raskt tomt.[&:]

ORIGINAL: Hege og Chris

ORIGINAL: *Go`Jenta*

Du får komme deg på butikken litt tidligere neste fredag da og sikre deg neste ukes Go'Helg[;)] Vist jeg ikke tar heeeelt feil så skulle vel det vere ytrefilet av svin[;)]

Er dette alle kiwiene i norge? Har ikke fått noen reklame om dette[8|]

Ja dette gjelder alle kiwibutikker i hele norge. Mye reklame både på Tv, radio og nettet om det. Skal vere ganske godt profilert i butikken også. Vi har et lass med plakater hengende oppe ihvertfall.

ORIGINAL: smyga

jeg elsker biff[8D]men gidder ikke gå ned å se på sånt en gang,for jeg blir så sint om det ikke er noe igjen[;)]

joda nytt tilbud hjver helg men blir jo biff mer enn en gang da [;)] mange typer biff og dette regenr jeg med er et tilbud som er kommet for å bli[;)]

ORIGINAL: tullemor_86

ORIGINAL: *Go`Jenta*

ORIGINAL: smyga

joda nytt tilbud hjver helg men blir jo biff mer enn en gang da [;)] mange typer biff og dette regenr jeg med er et tilbud som er kommet for å bli[;)]

stemmer.. kommer også kylling filet[8D]

ja mener det er flere typer biff, kyllingfilet, svin, laks hm... kan hende der er mer også. HELT GENIALT. Vi har hatt en god del skoleelever som har handlet litt[;)][8D]

Back
Topp