Kivik sofa ikea

Jeg ligger her godt kveilet opp i min gode KIVIK. Den virker litt hard i butikken da den har et lag av viskoseelastisk polyeter, også kaldt minneskum i toppen. Dette mykes opp litt ved bruk ;) Nå er nok jeg litt inhabil da jeg jobber på IKEA,men jeg vil virkelig anbefale denne sofaen til tv sofa, ikke kaffebord sofa da den har dypt sete og det blir fort at man ligger i den forran å sitte i den, og velg et trekk ala isunda som er vevd og ikke det tynneste, da holder formen på ryggputene :-)

Takk for god informasjon :) den jeg satt i var fryktelig hard. Kan ikke skjønne at de mykes opp egentlig. Lignet ikke sofakomfort i det heletatt. Mener jeg satt i en hos noen andre som var av en helt annen konsistens .. Hmm

Er det isunda eller hva fargen heter ? :-/
Finner ikke den vi har. Den minner om isunda lys grå men er mere beige. Men samme stoff. Utrolig fornøyd . God kvalitet på stoffet og at man kan ha en lys sofa som småbarnsfamilie og ikke være livredd for den. Lar barna spise mat i den tilogmed. Da alt kan vaskes bort uten at det vises. Har selv sølt te og sjokolade. Barna har sølt Smoothie,brødskive med pålegg; div snacks og sjokolade. Mannen har søkt Ketchup og pasta saus og ingenting vises. Det er nok den flettede effekten i stoffet som gjør den så genial:)

Finner ikke den vi har. Den minner om isunda lys grå men er mere beige. Men samme stoff. Utrolig fornøyd . God kvalitet på stoffet og at man kan ha en lys sofa som småbarnsfamilie og ikke være livredd for den. Lar barna spise mat i den tilogmed. Da alt kan vaskes bort uten at det vises. Har selv sølt te og sjokolade. Barna har sølt Smoothie,brødskive med pålegg; div snacks og sjokolade. Mannen har søkt Ketchup og pasta saus og ingenting vises. Det er nok den flettede effekten i stoffet som gjør den så genial:)

Høres perfekt ut :)
Tror isunda kommer både i grå og beige. Så kanskje det er den du har ? :)

Back
Topp