Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte søke på det. Veldig søte luer. Ved neste innkjøp av lue så skal jeg ha en sånn![]()
Ja syns også de er søte, men har aldri prøvd dem selv
Luene minsten har nå sitter dårlig, så etter svarene å dømme her tror jeg vi går for kivat..
Ja syns også de er søte, men har aldri prøvd dem selv
Luene minsten har nå sitter dårlig, så etter svarene å dømme her tror jeg vi går for kivat..

Lurer på om de går til voksne også. Haha. Hadde vært moro å ha samme lue som minikunne hatt pannebåndet selv, men jeg tenkte på innkjøp til gutten min ved neste kjøp. Kjøpte lue fra Joha sist det var stort salg på Barnas Hus.
God passform, men prøv i butikk så du får helt rett størrelse. Jeg synes vinterlua han har hatt ihar sittet litt dårlig, men den var rett og slett bare hakket for stor. Sitter bra nå
Har en vårlue nå og den sitter helt perfekt, sklir ikke så fort opp/ned når han er i vogna heller. Vindstopper over øra er litt viktig for oss da han har hatt ørebetennelse, og jeg ikke vil ta noen sjanser på trekk. Han fikk ørebetennelse etter å ha vært forkjøla en god stund før vi bar han en kort stykke ut og inn av bilen uten lue i litt skarp høstluft. Så etter det er jeg nøye med alltid å ha lue og vindstopper hvis han skal være ute og leke.
Det fins tynne halsluer og. Jenta mi hadde tynn ullue som halslue.Ser for meg at halsluer er varmt nå på våren? Aldri hørt at det ikke er lov i barnehage.. her er det lov![]()
Kivat har mange halsluer også![]()

Ja må nok prøveHar faktisk ikke vindstopper på lua til mini nå. Men han er mest i vogn og inn/ut av bil. Blir fort varm og svett da..
Jeg kjøpte litt motvillig en vårlue, (motvillig nettopp fordi «alle» har sånn) men den har faktisk vokst ganske mye på meg. Den sitter så godt på, og sklir ikke av ørene når han snur seg, som jeg føler mange andre luer gjør.
Jeg syns dog den er veldig liten i størrelsen. Min gutt er kun 7 mnd, ligger midt på gjennomsnittet i hodestørrelse, men har 1-2 år i luen.
Den holder også formen. Jeg syns mange andre luer vi har prøvd blir så store og «slafsete» etter å ha vært i bruk en liten stund. Så tommel opp herfra også.
Ja frem og tilbake til bil osv er det ikke så nøye med vondstopper. Er mest hvis vi skal være ut i 45 min og han skal være nede på bakken. Men din er jo litt mindre der. Han her har vært veldig svett i vogn i det siste, men synes nesten han må ha lue likevel og er hvertfall mye mindre svett etter vi gikk over til bomullslue![]()
Man er forskjelligKivat er overprisede men mange synes de er fine.
Reima sine har best passform.
Reima Starrie tror jeg den heter.Hvilken reima?
Reima Starrie sitter også bra og koster noen hundrelapper mindre. Ikke like søtt design dogJa syns også de er søte, men har aldri prøvd dem selv
Reima Starrie sitter også bra og koster noen hundrelapper mindre. Ikke like søtt design dog![]()
ÅjaVil ikke ha med hals![]()