Kissaa, lurer på hvordan det går m deg!

kolibri83

Flørter med forumet
Nå er det jammen lenge siden jeg har sett deg inne på forumet Kissaa, men det kan kanskje ha noe med at jeg nesten ikke er inne her selv å gjøre??? Eller hva? HVordan går det med deg og den lille?
Her går det i morsmelkerstatning, måtte gi opp å amme etter 6 uker ca, fikk brystbetennelse og var igrunn lei hele brystpumpa. Mange timer hver dag som gikk bort i å sitte med den plastikkdingsen. Lucas er blitt så stor! nå har vi begynt på str 68 i klær allerede!![:D]
 
Hei.

Så hyggelig at du spør etter meg! Det var gøy å komme inn på forumet med en slik link... Jeg har vært her inne litt i det siste, men har ikke vært så aktiv, mye krangling etc som jeg ikke gidder å delta i...

Ja, Marcus har også blitt super stor, og han er så god. Jeg er rett og slett forelsket[;)]. Han bruker mellom 62 og 68 i størrelse nå, og det er mange klær han fikk da han ble født han ikke har kunnet bruke. Litt bittert, men slik er det når de vokser så fort.

Jeg fullammer enda, men synes det er veldig kjedelig. Ammer jo 8 timer hver dag... Men pumper endel, så far kan gi flaske, og vi kan ha litt barnevakter. Har frikveld med kjæresten 1 gang i uken. Det er deilig! Er bare ute i ett parr timer, men likevel- kvalitetstid!

Det skjer så mye fra dag til dag med de små nå, jeg er imponert over hvor mye de utvikler seg på kort tid. Marcus snudde seg fra mage til rygg på fredag. Utrolig!

Hvordan er Lucas på natten? Marcus sover bra, men har hatt 2 netter nå som han har sovet 7,5 timer sammenhengende før han våkner for å få mat. Sover da mellom 2 og 4 timer ved neste periode. Men det er ikke noen sammenheng mellom matinntak og når han sover så lenge. Håper han har tenkt til å fortsette med dette, veldig deilig for mor[:D]

Sover Lucas mye på dagtid enda? Marcus sover ganske mye synes jeg, men vil jo ikke vekke han. Søvn er jo viktig for de små. Hvis han har vært våken i 2 timer da er han trøtt!

Gleder meg til å høre fra deg igjen!

Snakkes, klem
 
Så bra at alt står så bra til med dere også da!!!! [:D]

Lucas har ikke helt kommet inn i noen rutine på hvor lenge han sover om natta han heller, rekorden er på hele 10 timer!!! [:D] Da ble jeg nesten urolig, men det er jo egentlig bare bra for oss begge. Han sovner som regel i ti- elleve tida på kvelden, og da sover han til klokka 6. Og sovner igjen når han får spist og sover et par-tre timer til [;)] Veldig behagelig for oss begge.

I dag har vi hatt en veldig rar dag. Lucas har vært våken siden klokka ni i dag tidlig, sov kanskje en time midt på dagen. Begynner å hylskrike hvis vi legger han, så jeg vet ikke helt hva det er jeg. Samboeren min sitter med han på armen nå, Lucas sovner der, men så fort han blir lagt i senga si våkner han og hyler. Kjemperart og frustrerende!!! Får bare håpe han ikke blir syk....

Ettersom jeg ikke ammer lenger har vi kunnet hatt barnevakt 2 ganger så vi har fått dratt på fest sammen. Utrolig deilig, selv om savnet blir stort etter noen timer [;)] I helga var han natta over hos mora mi, helt merkelig å ikke måtte stå opp sammen med Lucas på morgenkvisten.

Har du begynt å gå ned i vekt enda du da? Har trent i 3 uker nå, men merker ikke det på vekta. Har blitt litt strammere i kroppen, men er nok lenge til klærne mine blir passe igjen... *sukk*

Godt å høre at alt står bra til [:D]
 
Hei,

høres ut som om dere har funnet gode rutiner. Marcus er også rar noen dager, men det går heldigvis over... Nå er han inne i en biteperiode, tror det klør litt i gommen hans!?[8|]

Vi har også hatt litt barnevakt. Deilig med litt voksentid!

Har gått ned til der jeg var før graviditet i kg, men er jo veldig slapp i fisken. Går mye, men ingen trening enda. Vet ikke om jeg vil levere M på barnepassen på elixia enda???
 
Heldiggris!!!!
Har igjen 13 kg jeg.... Ble faktisk tyngre da jeg begynte å trene igjen, er vel musklene som vender tilbake [;)] Veide 59kg da jeg ble gravid, men tror nok ikke jeg kommer helt ned dit igjen.
Føler at det blir mye innesitting nå som det begynner å bli litt kaldere i været.

Planlagt nr 2 enda da??? Hehe [:D]
 
Tror vi venter litt med nr. 2 ja...[;)]. Må jo få igang sexlivet på ordentlig først[;)][;)]
 
Back
Topp