KISS

Kaizer

Forumet er livet
Da har vi vært hos kiropraktoren og han ga Kasper diagnosen KISS...
Men han sa også at etter 2-3 behandlinger så skulle han være fin [:D] 

Så nå er det bare å vente å se... Håper han har rett [:)]

åh,så godt å få en diagnose egentlig! er jo ikke kjekt at det feiler de små noe.. men kiss er ganske lett å få bra etter hva jeg forstår. hurra for kiropraktorer!

ORIGINAL: ohBaby!

åh,så godt å få en diagnose egentlig! er jo ikke kjekt at det feiler de små noe.. men kiss er ganske lett å få bra etter hva jeg forstår. hurra for kiropraktorer!

Ja, håper det er lett å få bra!
Nå får vi bare holde ut fram til behandlingene er over, skal tilbake på tirsdag [:)]

kan jeg bare spørre hva det var som gjorde at dere gikk til kiropraktor? tror snuppa kan ha noe ala KISS selv..

kan jeg spørre hva kiss er? ikke hørt om det før jeg. bra at dere har fått greie på hva det er så behandng kan starte.

ORIGINAL: KineMor1

kan jeg bare spørre hva det var som gjorde at dere gikk til kiropraktor? tror snuppa kan ha noe ala KISS selv..

Han skriker kjempemye, utrøstelig gråt [&:] 
Det kommer ofte etter måltider, og vi har derfor forsøkt å kutte ut alt melk i mitt kosthold + gitt minifom dråper før hvert måltid uten særlig hell... Så da ringte jeg kiropraktoren min, og han tok de inn i dag!

PRØV! [:D]

ORIGINAL: dommett

kan jeg spørre hva kiss er? ikke hørt om det før jeg. bra at dere har fått greie på hva det er så behandng kan starte.

Symptomer på KISS:
* Skjevstilling av hodet / yndlingsside
* Problemer ved amming (ofte bare en side)
* Hodet holdes mye bakoverbøyd/ofte tolket som "sterk i nakken!"
* Ensidig sovestilling
* Beveger armer og bein mindre på en side
* Ligger som en C til den ene siden
* Gnir bakhodet på underlaget
* Utrøstelig gråt og skriking
* Treg motorisk utvikling

De utheva er det Kasper har...

Men det er jo et helvete nå i kveld... Han bare griner [:(] 
Huff, det er ille å ikke kunne trøste!

Så godt at dere har funnet en diagnose. Da er jo hjelpen nær. [:)] Det var en stor lettelse!

Her går ammingen veldig mye bedre når han ligger på høyre enn venstre side, og han er kjempesterk i nakken. Noe grining, men ikke så vi føler det er utrøstelig. Uansett bestilte jeg kiropraktortime for "full-service" før fødselen, så vi skal dit på mandag. Veldig spent på hva vi finner, selv om jeg tror det er lite galt med lillegutten. Men ryggen og skuldrene mine gleder seg maksimalt til litt knekk og massasje ja...

Back
Topp