Kiss unge?

nb

Andre møte med forumet
Har en liten gutt på 4 mnd som har kiss.
Lurer på om noen vil dele erfaring med meg ang opplevelser rundt diagnosen og evt behandlinger du har erfaring med.
Har det fungert? Er barnet deres blitt bra igjen?
Grunnen til jeg lurer er fordi vi har gått til manuell terapeut  siden lille gutt var 7 uker, og vi har vell vært til ca 4 behandlinger, men han er så utrolig ustabil. Blir litt bedre en periode, for så å bli dårlig igjen etter kort tid. Det viser seg som misnøye, og mye gråt. Både iforbindelse med måltider og soving, men også ellers. Mye klaging fra han.

Noen har det verre enn andre. Vi brukte tre behandlinger (kun låsning i nakken, da) mens andre jeg vet om har brukt mange mnd på å bli friske.. 

Vi startet ikke behandling før gutten vår var 3mnd, siden vi ikke viste hva som var galt. Men etter første behandling til kiropraktor merket vi stor forskjell. I begynnelsen så gikk vi dit hver mnd (hvis jeg ikke husker feil), så tok det lenger og lenger tid i mellom hver behandling. Vi merket bedring veldig fort, og han har heldigvis ikke hatt noen tilbakefall. Da han var 2år var vi til siste behandling og fikk beskjed om å ta kontakt igjen hvis vi merket noe galt.

Kiropraktor fortalt da vi startet behandling at noen barn trenger flere behandlinger før man kunne merke bedring, og noen ville få tilbake låsning i nakken etterhvert som de vokser og vil trenge mer behandling. Så det er nok veldig individuellt når de blir bra. Håper virkelig dere merker bedring snart.

Back
Topp