Kiropraktor

BflyW

Elsker forumet
Da har vi vært hos kiropraktor.
Han masserte på magen til Amaya og jobbet litt med noen kolikk-punkter. Dessuten hadde hun en låsning i ryggen som han løsnet opp.
Fikk beskjed om at hun kanskje ville bli litt værre i kveld (sukk), men forhåpentligvis blir det bedre etter det...
Hun skal tilbake på en sjekk om en uke....

I tillegg skifter jeg mme til Collett nå...

Håper på bedre tider!

Snuppis var stiv på høyre siden av nakken, så han løste opp det

Huff da... håper det hjelper.

Jeg sliter selv med låsninger i nakke, selv i 'midtpartiet' på ryggen (der man ofte også blir stiv når man er småbarnsmor... så dette skal bli gøy) og jeg kan skrive under på at det kan gjøre himla vondt! Så det er jo ikke rart at ungene skriker om det har låsninger der!

Vel - min frustrerte lange utblåsning i går viste vel at ting var IKKE BRA i går...
I natt har dte gått over all forventning.
Hun spiste i går kveld rundt kl 22.00
kl 1.45: 60 ml: Tok et stell og da hadde hun første bæsjebleie på over et døgn. (gav henne massasje)
kl 4.30: 90 ml. (kun tissebleie)(gav henne massasje)
- så hadde hun et par oppvåkninger hvor hun trykket og sutret litt mens hun trykket, men det ble ingen gråtetokter av dette... "sov" da faktisk helt til:
kl 10.30: 125 ml. (kun tissebleie)(Massasje). Ligger nå å griner, men vrir seg ikke i smerte. Virker som om hun er sulten (etter å ha spist 125 ml....)  - vi får se hva jeg gjør, om jeg klarer å stagge henne.

Krysser fortsatt fingrene for at det skal virke.... skal gi tilbakemelding senere om hvordan det går.

Tror helst det er Tippa sin oppfordring til å holde igjen på maten som gjaldt. Hadde jeg gitt mat (som jeg normalt ville gjordt på de to 'trykke-oppvåkningene') så tror jeg at det hadde vært annerledes.

Hun har roet seg igjen nå - så det har ikke blitt ille igjen.
Hun ligger å trykker litt - men uten skrik.

Men..... jeg har trodd det har blitt bedre før  uten at det var varig, så jeg holder ikke pusten. Når det har vart en uke skal jeg puste lettet ut!

Back
Topp