Kiropraktor

*Krusedullen*

Forelsket i forumet
Er det noen her som har prøvd kiropraktor for bekkenlåsning? Er litt engstelig for at bekkenet skal bli verre hvis jeg prøver meg på det.

Bruker det nå under svangerskapet. Fantastisk! Brukte det ikke sist. Slet. Er andregangs. Han har låst opp bekkenet mitt tre ganger så langt.

Jeg blir bedre av det! Litt vondt etterpå, men så kjenner jeg at det er litt "løsere" og mer mobilt. Han jeg går hos anbefaler fysioterapi samtidig. Jeg har også problemer med å gå.

Vet at det er noen som har vært til soneterapi for bekkenløsning og det hadde visst positiv effekt :)

Går til både kiropraktor og fysio, funker fint for meg :) Men hå til en kiropraktor som har god erfaring med gravide :)

Basert på egen erfaring kan det anbefales på det sterkeste! Hadde absolutt ikke klart meg uten... Men hun jeg går til er veldig flink og har erfaring med gravide. Det eneste som er dumt er at det låser seg igjen nokså raskt hos meg - så det har blitt en del turer til kiropraktoren etter hvert... Men helt nødvendig for å i det hele tatt kunne gå for min del!

Jeg går hos kiropraktor. Sliter med bekkenløsning og ryggsmerter. Det hjelper, men er ikke noe langvarig løsning i mitt tilfelle. Etter 5-7 dager begynner foten å svikte pga utstråling og smertene tiltar. Synes det blir litt dyrt... 360 pr g.

Back
Topp