Kiropraktor

ICSIgravid

Andre møte med forumet
Noen her som har erfaring med Kiropraktor og babyer? Lillegutt gråter veldig mye, nesten konstant hvert minutt han er våken. Dette har han gjort nesten siden han ble født(han er snart 6 uker). Fikk brannkopper på sykehuset, så startet tidlig med antibiotika. Av antibiotika'n fikk han(vi) trøske, så måtte til med nye medisiner.. Har hele tiden trodd dette var årsaken til gråten.. Men begynner å tro det kommer av magen. Han har tydelig smerter før avføringen kommer.

Leste litt på nett og der anbefalte en del å ta kontakt med Kiropraktor om det var en del gråt. Det kunne være så enkelt som låsning, eller magetrøbbel.

Her har vesla hatt 5 behandlinger, fant stivhet ved bekken og midt i ryggen som kunne gi fordøyelsesproblemer. Vi synes begandlingen hadde effekt i alle fall. Men ta kontakt med noen kan spedbarn.

Vi brukte Bekken og barnklinikken på Skøyen :-)

Lykke til, håper prinsen blir bedre.

Jeg skal bestille time til mandag! Lillegutt sover nesten ikke i løpet av dagen, å gråter mye. De to siste nettene har han heller ikke sove stort.. Sovner på brystet mitt men så fort han flyttes til vogn,vugga eller babynestet begynner han å gråte. Er kun i bilstolen han sovner:-/ men virker ikke som kolikk heller syntes jeg. Skal på 6ukers kontroll til torsdag!

Sniker fra august. Lillemann her har slitt veldig med magen. Gikk til kiropraktor uten noe virkning. Fikk time hos manuellterapaut som er spesialist på barn og han har nå hatt to behandlinger. Mye mindre mageproblemer nå og fikk påvist kiss. Manuellterapaut er gratis ig du trenger ikke henvising:)

Dro til kiropraktor i dag! Han hadde tre låsninger. En mellom skulderbladene og en under og over. Sov 3 timer etterpå, fikk mat og nå sover han kjempe godt. Håper det har virkning! Er ikke normalt at en baby på 6 uker er våken stort sett hele dagen fra kl 9 til kvelden. Sov bare dupper på 10 min av gangen om han ikke sov på brystet vårt. Så krysser fingrene for at det snur nå å han kan slappe litt av :-)

Dro til kiropraktor i dag! Han hadde tre låsninger. En mellom skulderbladene og en under og over. Sov 3 timer etterpå, fikk mat og nå sover han kjempe godt. Håper det har virkning! Er ikke normalt at en baby på 6 uker er våken stort sett hele dagen fra kl 9 til kvelden. Sov bare dupper på 10 min av gangen om han ikke sov på brystet vårt. Så krysser fingrene for at det snur nå å han kan slappe litt av :)
Så bra at dere fant ut av det, ikke rart han har sovet dårlig da. Lykke til vidre:)

Back
Topp