Kiropraktor

Nenemor

Flørter med forumet
Januarskatter 2015
Hei! Eg har fått time hos kiropraktor i morgon. No er eg nesten 21 veker på veg. Den siste tida har eg fått skrekkeleg vondt nedst i ryggen, med ilingar ned i beinet. Det er utruleg vondt når eg går. Har lest litt om at det kan vere bekkenlåsing. Har nokon erfaringar med det? :)

Og veit nokon om ein får dekka utgifter til kiropraktor knytta til svangerskap?

har låsning så vet litt om det ja :) vedlig ubehagelig haha. Du får refusjon fra nav for kiropraktor. Det vil si at du betaler full pris og må sende inne ett skjema også får du deler av beløpet tilbake. Snakk med h*n om det i morra så hjelper han deg nok :)

Jeg går til fysioterapaut og har betalt egenandel hver gang til jeg hadde betalt nok til å få frikort.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

har låsning så vet litt om det ja :) vedlig ubehagelig haha. Du får refusjon fra nav for kiropraktor. Det vil si at du betaler full pris og må sende inne ett skjema også får du deler av beløpet tilbake. Snakk med h*n om det i morra så hjelper han deg nok :)
Gjør en det? Jeg ble fortalt at det gjorde en ikke hos kiropraktor. Får vel sjekke opp på ny igjen.

Gjør en det? Jeg ble fortalt at det gjorde en ikke hos kiropraktor. Får vel sjekke opp på ny igjen.

Jeg fikk beskjed av JM at både kiropraktor og fysioterapeut ble dekket av folketrygden når det var svangerskapsrelaterte plager.. Men må antagelig ha henvisning først.

Jeg fikk beskjed av JM at både kiropraktor og fysioterapeut ble dekket av folketrygden når det var svangerskapsrelaterte plager.. Men må antagelig ha henvisning først.
Hm. Verdt å sjekke opp med andre ord. Var bare legen min som sa at d kun var til fysio en kunne få dekket noe. Så har ikke sjekket det mer ut... Har låsning i bekkenet selv, men har fått utrolig god hjelp av kiro. Så jeg kjenner veldig sjelden smerte nå. Eller kjenner det hvis jeg må gå mye på asfalt.

Jeg går til fysioterapaut og har betalt egenandel hver gang til jeg hadde betalt nok til å få frikort.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Har du henvisning fra lege om fysioterapeut pga bekkenløsning er det gratis :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Eg har vore hos kiropraktor no. Bekkenforskyving er visst problemet mitt. Må ha nokre behandlingar, og så må eg vere flink med trening og styrkeøvingar.

MEN - ein får ikkje dekka noko. 600 for fyrste konsultasjon, så 350 for kvar behandling. Det som kan bli trekt ifrå prisen er visst allereie trekt ifrå...

Back
Topp