kiropraktor ..

Godemine

Gift med forumet
Junibarna 2015
noen som har vært med babyene hos kiropraktor?
hjalp det for magevondt og dårlig nattesøvn? [8|]

Jeg var det med den nest yngste. Han hadde kolikk. Hjalp kjempebra. Magesmertene var tydelig borte etter 2 behandlinger. Hadde noen til for at han skulle bli helt bra. Det tok en stund å endre vanen han hadde fått med å være våken mange timer hver natt etter at smertene var borte.

Vi går til kiropraktor, og er veldig fornøyd! Han er mye mer avslappet. Men Kristoffer har ikke hatt problemer med nattesøvn, så det kan jeg dessverre ikke si om hjelper eller ikke. Jeg foreslår at du tar en tur hvis du lurer... Du har jo ingening å tape[:)] Lykke til!

Jeg har fått time hos kiropraktor til Norah kl. 15.30 i dag. Jeg vet ikke om det er pga vondt i magen, men hun er mye urolig og gråter på ettermiddagen/kvelden. Dessuten så sover hun altfor lite på dagen, selv om hun er tydelig dautrøtt. Finner liksom ikke roen. Hun klarer ikke å sovne selv, må bysses i søvn hver gang. Og når vi legger henne ned i senga el vogga, så våkner hun etter et par min. Så jeg prøver kiropraktor, sånn for å utelukke at det er en låsning eller noe et sted som gjør at hun ikke klarer å slappe skikkelig av. Er utrolig slitsomt at hun må bæres og bysses hele tiden, og når det i tillegg blir lite søvn på natta så blir mamma fortvila.. [:(]

Har hatt noen skikkelige gråte kvelder her .. i forigår hylskrek hun hele kvelden - holdt på helt til fire på natta .. og da snakker jeg hylskriking (hun skriker ellers også men ikke slik) [:-] virker som hun hadde vondt i magen eller noe slikt ..
i går hylskrek hun hele kvelden også, var vanskelig å roe men fikk til slutt roet henne klokken ett og da sovner hun (var sikkert skikkelig overtrøtt da) [;)] da skal jeg vurdere å prøve kiropraktor hvis det fortsetter, kan jo hende det kan hjelpe på [;)]

Jeg betalte 400kr første gang, deretter kr280 gangen. alltid litt dyrere første time! Dyrt, men verdt det

Back
Topp