Kiropraktor

Azoria

Gift med forumet
Linnea har som kjent ikke vært verdens enkleste å få i seng. Hverken på dagtid eller på kveld. Så idag var vi hos kiropraktor for å se om han fant noe. Vi har jo stort sett prøvd det meste nå, uten hell. Og jammen fant han litt av hvert. Hun har "noe" i nakken (husker ikke hva det var) som påvirker hele hennes høyre side. Antageligvis har hun hatt det siden fødsel (som jo var rimelig rask). Er mest sannsynlig også grunnen til at hun ikke krabbet noe særlig, har påvirket søvnen hennes, han så hun hadde hatt en favorittside (noe vi snakket om når hun var baby men det var ikke særlig mye), og påvirker hoften hennes slik at hun nå går med høyrebeinet lett svingt innover.

Så idag har han knekt opp i nakken hennes (trodde seriøst jeg skulle grine av lyden), ryggen og hofta. Skal tilbake neste tirsdag for å fortsette med nakken. Han håpet på forbedring vedr. søvnen allerede ikveld. Senere blir det nok øvelser her hjemme mtp hofta hennes. Vi skulle ihvertfall få henne til å krabbe en del. Må innrømme at jeg er skikkelig spent på resultatene [:D] Håper virkelig legging/søvn bedres betraktelig. Er like før jeg bruker 5000 på sove-karin altså [&:]

Offda, stakkars Linnea! Bra at de fant ut av det da og at hun får en bra behandling nå [;)]
Var ikke kiss hun hadde i nakken da? Er jo ganske mange barn som får det under fødsel, stakkars ...

Håper søvnen blir bedre etterhvert da [;)]

ORIGINAL: dripdrop

Offda, stakkars Linnea! Bra at de fant ut av det da og at hun får en bra behandling nå [;)]
Var ikke kiss hun hadde i nakken da? Er jo ganske mange barn som får det under fødsel, stakkars ...

Kiss/kidd er nok en mer alvorlig diagnose. Mener han sa hun hadde en vridning i nakken, jeg [8|] Kunne hende hun trengte 2-3 behandlinger bare hvis ikke "vanen" fikk det tilbake (elns som han sa)

Hun reagerte ingenting på behandling. Kiropraktoren var en kjempehyggelig kar som fikk raskt tillit hos en meget skeptisk jente [:)] Han fikk løfte henne og sette henne inntil seg som han ville. Hun bare smilte og lo når han lagde lyder. Var verre for mor når han sa "se på bilen, Linnea!" (som han hadde satt strategisk til) og mor så fingertuppene hans krype bortover nakken før han tok tak og knakk til [8D] Linnea var som om ingenting hadde hent, men jeg hadde tårer i øynene [8D][&:]

ORIGINAL: Azoria

ORIGINAL: dripdrop

Kiss/kidd er nok en mer alvorlig diagnose. Mener han sa hun hadde en vridning i nakken, jeg [8|] Kunne hende hun trengte 2-3 behandlinger bare hvis ikke "vanen" fikk det tilbake (elns som han sa)

Hun reagerte ingenting på behandling. Kiropraktoren var en kjempehyggelig kar som fikk raskt tillit hos en meget skeptisk jente [:)] Han fikk løfte henne og sette henne inntil seg som han ville. Hun bare smilte og lo når han lagde lyder. Var verre for mor når han sa "se på bilen, Linnea!" (som han hadde satt strategisk til) og mor så fingertuppene hans krype bortover nakken før han tok tak og knakk til [8D] Linnea var som om ingenting hadde hent, men jeg hadde tårer i øynene [8D][&:]

*grøss* - fryser på ryggen.... [&:]
Håper det hjelper, da! [:)]

Håper dere alle har sovet godt [:)]

Selv er jeg avhengig av kiropraktor. Men det er fordi det gikk alt for mange år før jeg startet behandling av nakke og rygg. Vi var til kiro med snuppa da hun var 3-4 mnd gammel for å sjekke. Han fant et lite punkt i ryggen hennes. Hun hadde to behandlinger.
Min behandlingen kan lage litt lyd [:D] men det gjør IKKE vondt [:)]

Lykke til med behandling og soving! XXX [:)]

Håper virkelig behandlingen virker og at dere merker forskjell på leggingen.

Back
Topp