Azoria
Gift med forumet
Linnea har som kjent ikke vært verdens enkleste å få i seng. Hverken på dagtid eller på kveld. Så idag var vi hos kiropraktor for å se om han fant noe. Vi har jo stort sett prøvd det meste nå, uten hell. Og jammen fant han litt av hvert. Hun har "noe" i nakken (husker ikke hva det var) som påvirker hele hennes høyre side. Antageligvis har hun hatt det siden fødsel (som jo var rimelig rask). Er mest sannsynlig også grunnen til at hun ikke krabbet noe særlig, har påvirket søvnen hennes, han så hun hadde hatt en favorittside (noe vi snakket om når hun var baby men det var ikke særlig mye), og påvirker hoften hennes slik at hun nå går med høyrebeinet lett svingt innover.
Så idag har han knekt opp i nakken hennes (trodde seriøst jeg skulle grine av lyden), ryggen og hofta. Skal tilbake neste tirsdag for å fortsette med nakken. Han håpet på forbedring vedr. søvnen allerede ikveld. Senere blir det nok øvelser her hjemme mtp hofta hennes. Vi skulle ihvertfall få henne til å krabbe en del. Må innrømme at jeg er skikkelig spent på resultatene [:D] Håper virkelig legging/søvn bedres betraktelig. Er like før jeg bruker 5000 på sove-karin altså [&:]
Så idag har han knekt opp i nakken hennes (trodde seriøst jeg skulle grine av lyden), ryggen og hofta. Skal tilbake neste tirsdag for å fortsette med nakken. Han håpet på forbedring vedr. søvnen allerede ikveld. Senere blir det nok øvelser her hjemme mtp hofta hennes. Vi skulle ihvertfall få henne til å krabbe en del. Må innrømme at jeg er skikkelig spent på resultatene [:D] Håper virkelig legging/søvn bedres betraktelig. Er like før jeg bruker 5000 på sove-karin altså [&:]