Kiropraktor sent I svangerskapet?

snartmammatilenprins <3

Forelsket i forumet
Jeg er 32+ 1 I dag, snakket med sjefen ang 100 % sykemelding. Hun anbefalte meg kiropraktor før jeg evt tar ut sykemelding. Har lyst å jobbe lengst mulig. Har ikke bekkenløsning enda, men blir sliten /stiv I ryggen når jeg er på jobb (jobber I hjemmesykepleien). Var på første time hos kiropraktor I dag, men han var usikker på om han kunne få "orden" på det så langt ut I sv.skapet. noen andre som har har prøvd ut kiropraktor så sent?

Jeg går til kiropraktor i ikke gravid tilstand pga låsning i bekken. Men jeg har ikke tørt å la han knekke meg opp nå som jeg er gravid. Jeg har heller brukt fysioterapeut som masserer muskler :-)

Har gått til kiropraktor annenhver uke-ish i svangerskapet, knukket opp bekken ++. Vet ikke hvor stor effekt det har hatt egentlig. Hadde låsning i starten, og klarte nesten ikke gå, det fikk han i alle fall løsnet. Så det har vel egentlig vært "vedlikehold" etter det.

Har gått til kiropraktor annenhver uke-ish i svangerskapet, knukket opp bekken ++. Vet ikke hvor stor effekt det har hatt egentlig. Hadde låsning i starten, og klarte nesten ikke gå, det fikk han i alle fall løsnet. Så det har vel egentlig vært "vedlikehold" etter det.
Han knakk noe voldsomt I går, så følte gangen ble bedre hvertfall. Men mulig det var noen låsningen fra tidligere. Spent på om det virker. Han sa jeg kunne bli stiv og øm i ryggen etter 1 beh. Så usikker på om det var det jeg følte på kveldsvakt I går. Har bare 5 uker igjen på jobb, så regner med sykemelding om en uke eller to uansett. :-)

Jeg går til kiropraktor i ikke gravid tilstand pga låsning i bekken. Men jeg har ikke tørt å la han knekke meg opp nå som jeg er gravid. Jeg har heller brukt fysioterapeut som masserer muskler :-)
Han jeg gikk til sa han behandlet mest gravide og folk fra helsevesenet. Så tror ikke det er så farlig:-)

Back
Topp