Kiropraktor på Hamar?

MammaMØØ

Betatt av forumet
Oktoberskatter 2014
Sønnen min har mye vondt i magen sin og vi vurderer å gå til kiropraktor, men trenger en anbefaling om noen på Hamar, eller området rundt som er flinke til dette når det gjelder små barn.
Håper noen har prøvd det ut her!

NOEN FRA HAMAR JO :D jøss :D :D

Jeg har ikke vært hos kp med Enya..men jeg har vært med meg selv, eller. mamma var med meg..
Like ved bowlinga...

Han var veldig flink.. men ikke f. om jeg skal dit igjen,synes det var vondt å bli knekt i 1000knas jeg >_<

Hør med helsesøster, eller fysioterapeuten på helsestasjonen om de har noen de har god erfaring med.
Fysioterapeuten på helsestasjonen anbefalte oss ei i Romedal som var spesialisert innen baby/småbarn,
men det gjaldt noe helt annet så vet ikke hvordan det er med f.eks kolikk...

Lykke til [:)]

Eirik Vestre som holder til ved bowlinga er kjempeflink med barn.

ORIGINAL: TinaC isprinsesse

NOEN FRA HAMAR JO :D jøss :D :D

Jeg har ikke vært hos kp med Enya..men jeg har vært med meg selv, eller. mamma var med meg..
Like ved bowlinga...

Han var veldig flink.. men ikke f. om jeg skal dit igjen,synes det var vondt å bli knekt i 1000knas jeg >_<

De knekker vel ikke noe på så små barn? Har hørt at de bare masserer magen litt jeg... får forhøre meg på helsestasjonen!!

ORIGINAL: GULLUNGEpåVEI

Hva med de hvitkledde i ....moelv??? De er hvertfall flinke på voksne[8|]

de er der de også ja! Hadde helt glemt dem jeg.. kanskje de har en vidunderkur :)

ORIGINAL: Bamboo

Hør med helsesøster, eller fysioterapeuten på helsestasjonen om de har noen de har god erfaring med.
Fysioterapeuten på helsestasjonen anbefalte oss ei i Romedal som var spesialisert innen baby/småbarn,
men det gjaldt noe helt annet så vet ikke hvordan det er med f.eks kolikk...

Lykke til [:)]

Flere i barselgruppen min som har vært der. Og det hjelp med engang[:)]

Back
Topp