Kiropraktor og bekkensmerter!

Jansa

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Noen som har erfaring med kiropraktorbehandling av bekken?
Er helt ødelagt på høyre side, stråler ned benet, helt til ankelen...
Vurderer å bestille time til i morgen.

Jeg går til manuellterapaut med min teite rygg og bekken.. Tror nesten du bare må prøve ut, men viktig å få time tidlig tenker jeg! Hvertfall når du er så plaget..

Jeg skal begynnr hos fysio, var det jeg fikk anbefalt av legen på nakke- og ryggpoliklinikken :)

Ja, greit å begynne allerede nå tenker jeg :) må selv ta kontakt med min, sleit minimalt forrige gang, men er usikker på om jeg er like heldig denne gangen..

Kanskje vi slipper så mye plager senere i svangerskapet:)

Brukte kiropraktor forrige gangene.. hjalp hos meg:)

Jeg gikk til manuellterapaut og kiropraktor. Hadde mye låsninger og hjalp veldig bra med kiropraktor! Ene gangen haltet jeg på vei inn og gikk normalt ut igjen :-)

Låsning i bekkenet på høyre side. Allerede bedre etter en behandling. Skal tilbake neste uke:)

Jeg har gått mye til kiropraktor pga en ekstra ryggvirvel som har klemt på nerver, og gjort at det har strålt ned i bekken og bein. Jeg har også veldig skjevt bekken, og har blitt knekt opp flere ganger. Og du verden for en forskjell! Har knapt hatt noe vondt siden, og det nærmer seg tre år siden sist time. Anbefales! :D
OG et lite pluss: Går man til kiropraktor under graviditeten, vil behandling redusere tiden på fødselen med opptil 20% ;)

Jeg har gått mye til kiropraktor pga en ekstra ryggvirvel som har klemt på nerver, og gjort at det har strålt ned i bekken og bein. Jeg har også veldig skjevt bekken, og har blitt knekt opp flere ganger. Og du verden for en forskjell! Har knapt hatt noe vondt siden, og det nærmer seg tre år siden sist time. Anbefales! :D
OG et lite pluss: Går man til kiropraktor under graviditeten, vil behandling redusere tiden på fødselen med opptil 20% ;)

Gode nyheter mtp fødselslengde:)

Låsning i bekkenet på høyre side. Allerede bedre etter en behandling. Skal tilbake neste uke:)
Så bra! Jeg glemte å ringe i dag, har selvfølgelig blitt veldig dårlig i løpet av kvelden., men vet heldigvis at jeg blir bedre etter et par behandlinger :)

Så bra! Jeg glemte å ringe i dag, har selvfølgelig blitt veldig dårlig i løpet av kvelden., men vet heldigvis at jeg blir bedre etter et par behandlinger :)

Krysser fingrene for alle oss med et vondt bekken:)

Back
Topp