Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg går til manuellterapaut med min teite rygg og bekken.. Tror nesten du bare må prøve ut, men viktig å få time tidlig tenker jeg! Hvertfall når du er så plaget..
Jeg skal begynnr hos fysio, var det jeg fikk anbefalt av legen på nakke- og ryggpoliklinikken
Kiropraktoren jeg har bestilt time til henviser videre til fysioterapeut ved behov. Fikk time 13.15 i morgen
Ja, greit å begynne allerede nå tenker jeg må selv ta kontakt med min, sleit minimalt forrige gang, men er usikker på om jeg er like heldig denne gangen..Da bestiller jeg time
Ja, greit å begynne allerede nå tenker jeg må selv ta kontakt med min, sleit minimalt forrige gang, men er usikker på om jeg er like heldig denne gangen..
JuppKanskje vi slipper så mye plager senere i svangerskapet
Brukte kiropraktor forrige gangene.. hjalp hos meg
Jeg gikk til manuellterapaut og kiropraktor. Hadde mye låsninger og hjalp veldig bra med kiropraktor! Ene gangen haltet jeg på vei inn og gikk normalt ut igjen
Jeg har gått mye til kiropraktor pga en ekstra ryggvirvel som har klemt på nerver, og gjort at det har strålt ned i bekken og bein. Jeg har også veldig skjevt bekken, og har blitt knekt opp flere ganger. Og du verden for en forskjell! Har knapt hatt noe vondt siden, og det nærmer seg tre år siden sist time. Anbefales!
OG et lite pluss: Går man til kiropraktor under graviditeten, vil behandling redusere tiden på fødselen med opptil 20%
Så bra! Jeg glemte å ringe i dag, har selvfølgelig blitt veldig dårlig i løpet av kvelden., men vet heldigvis at jeg blir bedre etter et par behandlingerLåsning i bekkenet på høyre side. Allerede bedre etter en behandling. Skal tilbake neste uke
Så bra! Jeg glemte å ringe i dag, har selvfølgelig blitt veldig dårlig i løpet av kvelden., men vet heldigvis at jeg blir bedre etter et par behandlinger